تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۷.۷۹°
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران اعلام کرد:

ثبت بیش از ۱۰۰ میلیون نفرساعت کار بدون حادثه

پارسال ۱۰۸ میلیون نفرساعت کار بدون حادثه در این شرکت ثبت شده است.
کد خبر: ۴۱۳۱۵

ثبت بیش از ۱۰۰ میلیون نفرساعت کار بدون حادثه

رضا نوشادی در نشست مدیریتی پروژه ارزیابی عملکرد اچ‌اس‌ئی طرح‌ها و پروژه‌ها، گفت: پیاده‌سازی موازین تعالی، سرآمدی و کیفیت، حتی اگر در گستره محدود انجام شود، بی‌شک تاثیر خود را بر دیگر ابعاد سازمان می‌گذارد و سبب ارتقای سیستم می‌شود.

وی ادامه داد: در صورتی که الزام‌های اچ‌اس‌ئی را در کار رعایت کنیم و فرآیندهای شغلی را طبق موازین ایمنی انجام دهیم، دیگر زوایای کاری فنی، مهندسی، مالی و پیمانی نیز به‌طور خودکار رو به بهتر شدن می‌رود و سیستم منظم‌تر به‌کار خود ادامه می‌دهد.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران تاکید کرد: در ارزیابی امسال، طرح‌های دارای عملکرد بهتر باید مورد توجه و اقبال قرار گیرند و کارآیی طرح‌هایی که نتایج مورد انتظار را کسب نکنند نیز به دقت بررسی و آسیب‌شناسی شود.

نوشادی با بیان اینکه برگزاری چنین نشست‌هایی باید سبب تقویت درک مشترک بین لایه‌های مختلف سازمان شود، تصریح کرد: پیمانکاران و مشاوران به‌عنوان ارکان مهم در اجرای پروژه‌های شرکت باید دغدغه‌های مجریان و مسئولان اچ‌اس‌ئی را به خوبی درک کنند و به‌طور اساسی فلسفه وجودی این نشست‌ها، ترویج فرهنگ درست در دیگر سطوح سیستم و رسوخ این نگرش بین طیف‌های مختلف سازمان است.

میلاد محمدی، رئیس امور اچ‌اس‌ئی شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران نیز با بیان اینکه پروژه ارزیابی عملکرد اچ‌اس‌ئی با هدف بهبود سیستم و با هدف ارتقای شاخص‌های ایمنی در این شرکت دنبال می‌شود، اظهار کرد: هدف نهایی این الگو ترغیب، ایجاد رقابت سالم و توانمندسازی نظام‌مند، مطابق با معیارهای تعریف شده در سطح است و تدوین یک الگوی اختصاصی برای شرکت که با ماهیت پروژه‌های اجرایی همخوانی داشته باشد، مدنظر است.

وی افزود: پس از بررسی نقاط ضعف و قوت در نخستین دوره ارزیابی در سال ۹۹، انتظار می‌رود در دومین دوره، این ارزیابی هدفمندتر و با تمرکز بر نقاط قابل بهبود اجرا شود.

رییس امور اچ‌اس‌ئی شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ اقدام‌های بسیاری برای ارتقای شاخص‌ها در زمینه اچ‌اس‌ئی انجام شده و اکنون نیز پروژه‌های متعددی مانندپیاده‌سازی پروانه‌های انجام کار، اجرای روش اجرایی PSSR، ارتباط با مشاوران و رابطان اچ‌اس‌ئی و تجزیه و تحلیل حوادث با جدیت دنبال می شود،گفت: این اقدام‌ها کمک می‌کند که اچ‌اس‌ئی همگام با اجرا باشد و پروژه‌ها بدون حادثه و با حفظ سلامت کارکنان اجرایی شود.

محمدی یادآور شد: به‌طور میانگین در ماه بیش از ۱۰ هزار نفر در سطح شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز