تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
جواد امام در گفت‌وگو با معاصر:

منتظر تصمیم عاقلانه و اجرای شجاعانه در مورد حصر هستیم

مدیرعامل بنیاد باران در خصوص رفع حصر گفت: تنها یک درب از خیابان اختر کم شده است.
کد خبر: ۴۱۴۴۸

منتظر تصمیم عاقلانه و اجرای شجاعانه در مورد حصر هستیم

صبح امروز خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضاییه با انتشار تصاویری مدعی شد که درب مقابل کوچه اختر که منزل «میرحسین موسوی» و «زهرا رهنورد»، از معترضان انتخابات ۸۸ برداشته شد و پس از آن واکنش‌ها به این خبر فضای مجازی را به خود اختصاص داد. در این خصوص مدیرعامل بنیاد باران به خبرنگار معاصر گفت که در انتظار تصمیم شجاعانه مسوولان در خصوص رفع حصر هستیم.

جواد امام، مدیرعامل بنیاد باران در خصوص خبرهای منتشر شده در مورد کاهش محدودیت‌های منزل میرحسین موسوی و زهرا رهنورد به خبرنگار معاصر می‌گوید: «در اخبار به صراحت گفته‌اند که حصر کماکان وجود دارد و با توجه به این واکنش نتیجه می‌گیریم که رفع حصری صورت نگرفته است. تنها یک دروازه که مقابل خیابان اختر را برداشته‌اند. لازم به ذکر است که آن منطقه از تهران همواره حفاظت شده است و اتفاق ویژه‌ی به‌جزء برداشتن درب نیافتاده است . ما امیدواریم آقایان تصمیم عاقلانه‌ای در مورد پایان حصر بگیرند و شجاعانه آن را اجرا کنند.»

مدیرعامل بنیاد باران در ادامه با اشاره به دیدارهای رمضانی مهدی کروبی ادامه می‌دهد: «این دیدارها با هماهنگی انجام می‌شود و بسیار مختصر است. طبق گفته مهندس موسوی تا زمانی که حصر وجود دارد دلیلی ندارد دیداری داشته باشم باید حصر برداشته شود تا من خود تصمیم گیرنده در دیدارها و رفت و آمدهایم باشم.»

 

 

خبرنگار: هانیه احمدی

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : رفع حصر جوادامام
ارسال نظر

آخرین اخبار روز