تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷

هرمزگان قطب پالایشی کشور شد

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: استان هرمزگان در سال‌های آینده می‌تواند به قطب پالایشی کشور بدل شود، این ایده در حد حرف نیست، فاصله کوتاهی برای رسیدن به این هدف داریم.
کد خبر: ۴۱۴۷۸

هرمزگان قطب پالایشی کشور شد

احمد مرادی امروز (سه‌شنبه، ششم اردیبهشت‌ماه) در آیین امضای تفاهم‌نامه طرح مخزنگاه (انبار نفت) فرآورده‌های نفتی شهید نادر مهدوی در بندرعباس گفت: همه تأکید ما در مجلس شورای اسلامی و به‌ویژه کمیسیون انرژی بر این است که از مجموعه فعالیت‌های وزارت نفت حمایت‌های لازم را داشته باشیم.

وی افزود: خوشبختانه امروز شاهد هستیم که وزیر نفت نسبت به موضوع آمایش سرزمینی نگاه ویژه‌ای دارد، بی‌شک این نگاه ظرفیت‌های موجود در هر منطقه را نمایان خواهد کرد.

نماینده بندرعباس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استان هرمزگان در سال‌های آینده می‌تواند به قطب پالایشی کشور بدل شود، این ایده در حد یک حرف نیست، فاصله کوتاهی برای رسیدن به این هدف داریم، اما در عین حال برای نگهداری فرآورده‌های پالایشی باید به فکر ساخت مخازن نیز باشیم.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس اظهار کرد: به‌عنوان نماینده استانی که این رویداد امروز در آن اتفاق افتاد و این تفاهم‌نامه امضا شد باید بیان کنم که استان هرمزگان ظرفیت‌های بالایی دارد و بانک ملی ایران نیز در جای مناسبی سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

مرادی به موضوع اشتغال‌زایی نیز اشاره و اعلام کرد: ایجاد یک میلیون شغل هدف دولت است که با شعار ایجاد نمی‌شود، باید در این باره به وظایف خود عمل کنیم، امیدوارم با برنامه‌ریزی و کارهای مقدماتی از سوی دولت شاهد تحقق این هدف باشیم.

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان با تشکر از وزیر نفت و معاونان وی در اجرایی شدن تفاهم‌نامه پروژه احداث انبار نفت فرآورده‌های نفتی شهید نادر مهدوی استان هرمزگان گفت: خوشحالیم که امروز دولت و مجلس به‌دنبال آن هستند که گره‌ای از مشکلات مردم باز کنند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز