تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳
قیمت دلار، رمز ارز، سکه و طلا:

دلار کاهشی و طلا و سکه افزایشی شد

گرچه به میزان بسیار اندک، اما قیمت دلار و طلا و سکه و رمزارز، هم‌چنان در حال بالا و پائین شدن است.
کد خبر: ۴۱۴۹۱

امروز دلار در صرافی ملی با افت قیمت روبه‌رو شد، و از۲۵,۳۶۷ (بیست و پنج هزار و سیصد و شصت و هفت ) تومان،امروز - سه شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ مصادف با ۲۶ آوریل ۲۰۲۲ - با کاهش ۰.۱۲ درصدی به ۲۵,۳۳۵ (بیست و پنج هزار و سیصد و سی و پنج ) تومان رسید.

امروز سکه امامی برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد. سکه امامی که روز قبل تا ۱۳,۰۹۵,۰۰۰ (سیزده میلیون و نود و پنج هزار) تومان رسیده بود، با رشد ۰.۳ درصدی به ۱۳,۱۳۵,۰۰۰ (سیزده میلیون و یکصد و سی و پنج هزار) تومان رسید.

نیم سکه نیز، برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد،  و از۷,۱۴۵,۰۰۰ (هفت میلیون و یکصد و چهل و پنج هزار) تومان، با رشد ۰.۱۳ درصدی به ۷,۱۵۵,۰۰۰ (هفت میلیون و یکصد و پنجاه و پنج هزار) تومان رسید.

ربع سکه امروز اما رشد قیمت را تجربه کرد و از روز قبل که تا ۴,۲۳۰,۰۰۰ (چهار میلیون و دویست و سی هزار) تومان رسیده بود، امروز با رشد ۰.۷ درصدی به ۴,۲۶۰,۰۰۰ (چهار میلیون و دویست و شصت هزار) تومان رسید.

سکه گرمی نیز امروز رشد قیمت را تجربه کرد، و از ۲,۵۷۸,۰۰۰ (دو میلیون و پانصد و هفتاد و هشت هزار) تومان، رشد ۱.۱۱ درصدی به ۲,۶۰۷,۰۰۰ (دو میلیون و ششصد و هفت هزار) تومان رسید.

هر گرم طلا ۱۸ عیار نیز برخلاف افت دیروز، رشد قیمت را تجربه کرد. هر گرم طلا ۱۸ عیار که روز قبل تا ۱,۲۷۹,۲۰۰ (یک میلیون و دویست و هفتاد و نه هزار و دویست ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ مصادف با ۲۶ آوریل ۲۰۲۲ - با رشد ۰.۱ درصدی به ۱,۲۸۰,۶۰۰ (یک میلیون و دویست و هشتاد هزار و ششصد ) تومان رسید.

امروز هر مثقال طلا 18 عیار برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، و از ۵,۵۳۹,۰۰۰ (پنج میلیون و پانصد و سی و نه هزار) تومان، با رشد ۰.۱ درصدی به ۵,۵۴۵,۰۰۰ (پنج میلیون و پانصد و چهل و پنج هزار) تومان رسید.

امروز بیت کوین هم برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، و از۳۹,۴۵۴ (سی و نه هزار و چهارصد و پنجاه و چهار ) با رشد ۲.۷۳ درصدی به ۴۰,۵۶۴ (چهل هزار و پانصد و شصت و چهار ) رسید.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز