تهران ۱۰.۶۷° كمينه ۷.۷۹°  بیشینه ۱۰.۹۹°
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸

دزدی وحشتناک در جنوب تهران

ئیس پلیس آگاهی شهرستان ری از دستگیری راننده زورگیری که با تهدید زن جوان، النگوهایش را با انبر قیچی و سرقت کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۴۱۴۹۸

دزدی وحشتناک در شهرری

سرهنگ، کارآگاه "حیدر گودرزی" بیان داشت: 23 اسفند ماه سال گذشته خانم جوانی به پایگاه نهم پلیس آگاهی شهرستان ری مراجعه و اظهار کرد، به همراه پسر بچه 5 ساله ام به قصد خرید پوشاک از خانه خارج و در پاسگاه نعمت آباد سوار بر یک دستگاه خودروی پراید سفیدرنگ شدیم. ولی راننده تغییر مسیر داده و پس از رفتن به سمت بیابان های شهر با تهدید چاقو و استفاده از انبر دست النگو هایم را بریده و پس از سرقت به سرعت از محل گریخت.

وی عنوان کرد: با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع، شناسایی و دستگیری متهم در دستورکار کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پایگاه قرارگرفت و با بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم راننده پراید به اسم "نادر " 35 ساله شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی شهرستان ری ابراز داشت: با انعکاس موضوع به مرجع قضائی، دستور دستگیری نادر صادر و در یک عملیات پلیسی 24 فروردین ماه متهم در مخفیگاهش دستگیر و خودروی وی نیز توقیف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم در ابتدا منکر هرگونه بزهی بود ولی در مواجهه حضوری با شاکی و مستندات موجود، ناگزیر به جرم خود اعتراف کرد.

سرهنگ گودرزی در پایان گفت: متهم با دستور قضائی روانه زندان شد و تحقیقات پلیسی کماکان در خصوص کشف اعمال مجرمانه مشابه احتمالی از سوی متهم با جدیت ادامه دارد.

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز