تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۷.۷۹°
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران:

فعالیت دستفروشان با جانمایی، به ۵ روز افزایش می‌یابد

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، شرط افتتاح و بهره برداری از بازارچه خلازیر را تکمیل امکانات رفاهی و رفع نواقص اعلام کرده و می‌گوید: برهمین اساس زمان افتتاحیه پس از عید فطر درنظر گرفته شده است.
کد خبر: ۴۱۵۱۶

به نقل از سایت شهر،قدرت‌الله محمدی ضمن اشاره به ثبت‌نام بیش از  ۲۰۰ نفر برای اجاره غرفه‌ها در بازارچه خلازیر در منطقه ۱۹ تهران، می‌گوید:«ظرفیت این بازارچه ۸۰۰ غرفه است اما در مرحله نخست، ۵۰۰ غرفه آماده بهره برداری شده است.»

 او درباره هزینه اجاره غرفه‌ها، ادامه می‌دهد:«هزینه اجاره غرفه‌ها بسته به متراژ، جانمایی و ... متغیر است و بر اساس تعرفه مصوب شورای اسلامی شهر محاسبه خواهد شد.

محمدی با تأکید براین‌که پس از افتتاحیه رسمی نسبت به جمع‌آوری بساط گستران در خیابان‌ها و حاشیه اتوبان اقدام می‌شود، اضافه می‌کند:«پس از افتتاح بازارچه اگر فردی در خیابان بساط گستری کند با برخورد عوامل نیروی انتظامی، شهربان و نیروهای شرکت صنایع و مشاغل روبرو خواهد شد.»

بنا براعلام سایت شهر، مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهر تهران درباره امکانات رفاهی این بازارچه، می‌گوید:« ۱۲ چشمه سرویس بهداشتی در دو نقطه مختلف از بازارچه، یک اغذیه فروشی و یک سوپر مارکت در مرحله نخست برای دستفروشان ساخته شده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز