تهران ۱۳.۸۵° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۳.۹۹°
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴

سامانه فروش بلیت جام حذفی به مشکل خورد|هواداران نساجی سرگردان شدند

به دلیل کندی سامانه فروش بلیت جام حذفی، امکان خرید برای هواداران تیم فوتبال نساجی مازندران مهیا نیست و شهروندان نازنی در کافی‌نت ها سرگردان هستند.
کد خبر: ۴۱۵۲۹

سامانه فروش بلیت جام حذفی به مشکل خورد|هواداران نساجی سرگردان شدند

معاون فرهنگی باشگاه نساجی مازندران گفت: سامانه خرید بلیت نوسان دارد و امکان خرید بلیت برای هواداران تیم فوتبال نساجی وجود ندارد.

رضا نادری با بیان اینکه بی برنامگی در برگزاری رقابت فینال جام حذفی دیدار دو تیم نساجی مازندران و آلومینیوم اراک موج می‌زند، اظهار کرد: به دلیل تعلل مسئولان تهران، سامانه خرید بلیت از عصر دیروز به روی هواداران بازگشایی شده است، که این تاخیر توان هواداران را گرفته است.

وی با گلایه از ضعف برنامه زیزی برای هواداران توسط مسئولان تهران افزود: به دلیل کندی سامانه فروش بلیت، امکان خرید برای هواداران تیم فوتبال نساجی مازندران مهیا نیست و شهروندان نازنی در کافی‌نت ها سرگردان هستند.

معاون فرهنگی باشگاه نساجی مازندران با اشاره به اینکه برخی ها وارد سامانه می‌سوند و در قسمت خرید یا انتخاب تیم و یا انتخاب بانک با مشکل مواجه می‌شوند، یادآورشد: واقعا جای تعجب دارد که فروش بلیت برای فینال جام حذفی و رقابت به این مهمی را نتوانستند مدیریت کنند.

نادری از همه مسئولان و نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی خواست تا به این موضوع ورود کنند و تصریح کرد: ضعف مسئولان تهران با روحیه هواداران نساجی مازندران بازی کرده است و امید می‌رود تا این موضوع به جد پیگیری شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : بلیت جام حذفی
ارسال نظر

آخرین اخبار روز