تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۸.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
مروری بر مطبوعات بریتانیا:

تصویب قانون افزایش سن ازدواج دختران/انتشار مدارک مجرمیت نخست وزیر

تصویب قانون افزایش سن ازدواج دختران/انتشار مدارک مجرمیت نخست وزیر
خبرنگار معاصر نگاهی به مطبوعات امروز بریتانیا داشته است.
کد خبر: ۴۱۵۳۰

 

خبرنگار معاصر نگاهی داشته به مطبوعات امروز بریتانیا که از مهترین‌ آنها می‌توان به مدارک مجرمیت جانسون و همچنین افزایش سن ازدواج دختران اشاره کرد.

برنامه دولت برای کنترول بازار مسکن

سخنگوی امور مالی نیروی کار انگلستان گفت: «برای کمک به 450 هزار صاحب خانه، به یک برنامه واقعی برای مبارزه با افزایش قریب‌الوقوع و شدید نرخ‌های بهره متغیر وام مسکن نیاز داریم.»

صحبت‌های وی به دلیل گمانه زنی‌های بسیار در رابطه با افزایش نرخ بهره بانک مرکزی قبل 2022 انجام گرفت.

آقای نخست‌وزیر مجرم است

آغاز تحقیقات قانونگذاران درباره نقض قوانین قرنطینه توسط بوریس جانسون آغاز شد و در این مورد این سوال مطرح می‌شود که آیا بوریس جانسون درباره نقض این قوانین به پارلمان دروغ گفته است؟

با وجود سخنان بوریس جانسون در رابطه با پیروی از قوانین قرنطینه،  «روزنامه ساندی میرر» عکسی از جانسون منتشر کرد که گفته می‌شود سه روز قبل از آن مهمانی، در یک مسابقه مجازی برای کارکنانش گرفته شده است، که در آن چهار تیم شش نفره برای جمع‌آوری کمک‌های خیریه شرکت کردند‌اند و پروتکل های قرنطینه در مهمانی رعایت نشده است

حداقل سن ازدواج قانونی دربریتانیا افزایش یافت

این لایحه روز سه شنبه در پارلمان تصویب شد و در اواخر این هفته موافقت سلطنتی را دریافت می‌کند و بعد از آن تبدیل به قانون خواهد شد تا پیش از این، افراد زیر سن 16 یا 17 سالگی می‌توانستند با رضایت والدین ازدواج کنند.

این جرم «چه در انگلیس و چه در خارج از آن  اتفاق افتد» با پیگیرد قانونی روبه‌رو خواهد شد. به این معنی که بزرگسالانی که کودکان را به قصد ازدواج با دیگران از کشور خارج می کنند نیز مجرم شناخته می‌شوند.

 

ترجمه: سارا ناصری

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز