تهران ۱۳.۸۵° كمينه ۱۳.۷۳°  بیشینه ۱۴.۷۹°
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴

اجرای پروژه حفاری ۱۰ حلقه چاه در میدان آزادگان

مدیران عامل شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) و شرکت ملی حفاری ایران در نشست مشترک در موقعیت عملیاتی غرب کارون بر شتاب‌بخشی در اجرای پروژه حفاری ۱۰ حلقه چاه در میدان نفتی آزادگان جنوبی تأکید کردند.
کد خبر: ۴۱۵۵۸

اجرای پروژه حفاری ۱۰ حلقه چاه در میدان آزادگان

ابوذر شریفی، مدیرعامل متن در این نشست با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای همسو با افزایش تولید از میدان‌های غرب کارون گفت: شتاب‌بخشی بر اجرای پروژه و تولیدی شدن چاه‌ها از انتظارات این شرکت و مورد تأکید مدیران ارشد صنعت نفت است.

حمید رضا گلپایگانی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری نیز به بسیج امکانات فنی و پشتیبانی این شرکت برای سرعت بخشیدن در پروژه‌های کلید در دست از جمله پروژه حفاری ۱۰ حلقه چاه در میدان نفتی آزادگان جنوبی اشاره و تصریح کرد: حل مشکلات پروژه‌ها به ویژه میدان‌های مشترک در دستور کار مدیریت ارشد شرکت ملی حفاری ایران قرار دارد.

در این نشست که در موقعیت عملیاتی دستگاه حفاری ۳۷ فتح در بخش جنوبی میدان آزادگان برگزار شد، معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در پروژه‌های حفاری، مدیران مالی، خدمات، تدارکات و امور کالا، سیالات، رئیس کمیسیون مناقصات، رئیس کمیته فنی بازرگانی، حراست، روابط عمومی، رئیس حوزه اجرایی مدیر عامل حضور داشتند، مدیر پروژه ۱۰ حلقه چاه درباره اجرای پروژه و فعالیت‌های انجام‌شده در این باره توضیح داد.

گفتنی است، دستگاه‌های حفاری ۲۸، ۴۳ ، ۳۷ و ۹۲ فتح هم اکنون در میدان نفتی آزادگان جنوبی مستقر هستند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : حفاری نفت
ارسال نظر

آخرین اخبار روز