تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳

برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز

همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور اقشار مختلف مردم، در سراسر استان فارس با مرکزیت شیراز، حرم سوم اهل بیت(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۵۸۲

برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز

بعد از ۲ سال که به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا، شاهد توقف راهپیمایی روز قدس در کشور بودیم، صبح روز جمعه ۹ اردیبهشت، در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، راهپیمایی این روز همزمان با سراسر کشور، اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس در شیراز شرکت کردند.

حضور اقشار مختلف مردم، از زن و مرد، پیر و جوان، دانش آموز و دانشجو و طلبه، در راهپیمایی روز جهانی قدس شیراز، گسترده و چشمگیر بود.

شرکت کنندگان در این مراسم، راهپیمایی را راس ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح، از میدان امام حسین(ع) با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و ذکر دعای توسل، آغاز کردند و در مسیر با سردادن شعارهای ضد استکباری و ضد صهیونیستی، بار دیگر همبستگی و وحدت اسلامی را به نمایش گذاشتند.

مردم با حضور در این راهپیمایی که تا مصلای نماز جمعه شیراز، ادامه یافت، حمایت کامل و قاطع خود از مردم مظلوم فلسطین نشان داده و بر تداوم راهی که حضرت امام خمینی(ره) آن را ترسیم کرد، تاکید کردند.

حضور خانواده‌ها در راهپیمایی روز قدس امسال در کنار، ورزشکاران، نیروهای نظامی، کارمندان، کارگران، دانش آموزان، دانشجویان و طلاب حوزه های علمیه، پرفروغ تر از سالهای گذشته نمود داشت و نشان داد که هیچ خللی در باور و عزم این مردم در خصوص لزوم آزادی فلسطین اشغالی، ایجاد نشده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : راهپیمایی روز قدس
ارسال نظر

آخرین اخبار روز