تهران ۱۰.۶۷° كمينه ۷.۷۹°  بیشینه ۱۰.۹۹°
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

چرا پرسپولیس نمی‌تواند از پول بورس استفاده کند؟

باشگاه پرسپولیس برای استفاده از ۳۵۰ میلیارد تومانی که از طریق بورس به حساب این باشگاه واریز شده یک مشکل دارد.
کد خبر: ۴۱۷۰۰

چرا پرسپولیس نمی‌تواند از پول بورس استفاده کند؟

بعد از ورود باشگاه پرسپولیس به بورس و ارائه درصدی از سهام این باشگاه به هواداران مبلغی به حساب این باشگاه واریز شد که به گفته حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان رقم آن ۳۵۰ میلیارد تومان است. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس هنوز موفق به برداشت این پول و استفاده از آن نشده است.
با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد که مبلغ ۳۵۰ میلیارد تومان به حساب باشگاه پرسپولیس واریز شده اما هنوز مسئولان این باشگاه قادر به برداشت این پول نیستند. دلیل این مسأله واریز پولی است که این باشگاه باید انجام دهد که هنوز این اتفاق رخ نداده است.
باشگاه پرسپولیس باید مبلغی در حدود ۳ میلیارد تومان به حساب کارگزاری که کارهای ورود پرسپولیس به بورس را انجام داده است، واریز کند تا بتواند از ۳۵۰ میلیارد تومان استفاده کرده و آن را برای اهداف مختلف هزینه کند. در این خصوص مدیران باشگاه پرسپولیس قرار است تا هفته آینده این مبلغ را به حساب کارگزاری مورد نظر واریز کنند تا مجوز استفاده از این پول را به دست بیاورند.
اولویت مدیران باشگاه پرسپولیس برای استفاده از این پول پرداخت بدهی‌ها است که باعث شده مشکلات مالی روی این باشگاه سایه بیندازد. از طرف دیگر با به راه افتادن یک کارگروه اقتصادی که متشکل از مدیران اقتصادی و بانکی کشور است، قرار است راه‌های درآمدزایی ترسیم شده تا باشگاه پرسپولیس بتواند با این پول روش‌های درآمدزایی را انجام داده تا دیگر شاهد مشکلات مالی نباشند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : پرسپولیس فوتبال
ارسال نظر

آخرین اخبار روز