تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱

بیت کوین به سقوط ادامه می‎دهد

بیت‌کوین با عمیق‌تر شدن زیان در بازار ارزهای دیجیتال به سقوط خود ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۴۱۷۵۷

به نقل از کریپتو، ارزش بیت‌کوین که صرفا به حذف سودهای اخیر خود راضی نشده است امروز به افت خود ادامه داد تا به پایین‌ترین حد خود از اواخر فوریه رسید.

بیت‌کوین با کاهش ۸ درصدی تنها در ۲۴ ساعت، قبل از تثبیت به زیر ۳۶هزار دلار سقوط کرد و داستانی مشابه برای کل بازار کریپتو رقم خورد که در همین بازه زمانی ۷ درصد از دست داد؛ اتریوم ۷ درصد نسبت به قیمت دیروز افت کرد و بقیه ۱۰ ارز برتر بین ۵ تا ۹ درصد با ضرر مواجه شدند.

گیلرمو خیمنز، یکی از سردبیران ایالات‌متحده نوسانات قیمت بیت‌کوین را چنین توضیح می‌دهد که نهنگ‌های بزرگ با ذخایر عظیم  قدرت حرکت بازار را تغییر می‌دهند و با رشد پذیرش بیت‌کوین، احتمالا در طول زمان، نوسانات آن کمتر می‌شود.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱.۶۶ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۷.۴۹ درصد کمتر شده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۹.۶۶ میلیارد دلار است که ۲۰.۶۸ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۱۱.۷۸ میلیارد دلار است که ۹.۸۵ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۱۰۴.۷۳ میلیارد دلار است که ۸۷.۵۲ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

بیت‌کوین، امروز جمعه 16 اردیبهشت:

قیمت: ۳۶ هزار و ۲۶۹.۰۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۸.۲۵ درصد کمتر

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۸.۱۰ درصد کاهش

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز