تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۸۴°  بیشینه ۱۵.۷۹°
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵

گم شدن مرد مشهدی در کانال فاضلاب شهری

آتش نشانان در عملیاتی عجیب و پیچیده، فردی را از درون کانال فاضلاب نجات دادند.
کد خبر: ۴۱۷۷۳

گم شدن مرد مشهدی در کانال فاضلاب شهری

مرد میان سال از لحظه ای که قصد کرد به جست و جوی نافرجامش پایان دهد و طعم گس از دست دادن اموال به جانش نشست، تازه فهمید که اصلا نمی داند از کجا آمده و راه پیش رویش هم آن قدر تاریک بود که می ترسید جلوتر برود، کم کم بوی فاضلاب و گاز ناشی از آن سرش را به دوران انداخت و کانال های تنگ فاضلاب شهری آن قدر تنگ و تاریک بود که از یک جایی به بعد ترسید اتفاقی برای خودش بیفتد، اما همین که قصد کرد دوباره به راهش ادامه دهد و جایی برای بالا آمدن از توی کانال فاضلاب پیدا کند، نور و صدایی شنید و دقایقی بعد سرخ پوشان آتش نشانی را در کنارش دید.

با اعلام یک مورد عجیب به آتش نشانی مشهد مبنی بر گم شدن شهروندی درون کانال های فاضلاب شهری، نجاتگران ایستگاه دوم و شانزدهم آتش نشانی مشهد به تقاطع بولوارهای مصلی و رستمی اعزام شدند.

با حضور امدادگران، تعدادی از کسبه محلی اعلام کردند که مردی میان سال گوشی تلفن همراهش از لای یکی از نرده های روی فاضلاب به درون کانال سقوط کرده و این فرد باوجود هشدارهای شاهدان، پس از باز کردن دریچه کانال برای یافتن گوشی درون آن رفته است.

تقاضای کمک
با اینکه حدود نیم ساعت از وارد شدن مرد میان سال به درون کانال فاضلاب می گذشت نه تنها این فرد بیرون نیامد که صدای ضعیفی نیز به گوش می رسید که نشان می داد این فرد تقاضای کمک دارد.

امدادگران که با پرونده عجیبی روبه رو شده بودند، متوجه شدند این فرد پس از فرو رفتن درون حفره با مشاهده فاضلاب روان، راه مستقیم را پیش گرفته و پس از رسیدن به یک دوراهی و یک سه راهی همین مسیر را ادامه داده و در مکانی نامعلوم گرفتار شده است.

آتش نشانان همه دریچه های فاضلاب منطقه را به دنبال یافتن اثری از این فرد باز کردند اما خبری از این فرد نبود.

احتمال گازگرفتگی
معاون عملیات آتش نشانی مشهد درباره جزئیات این پرونده بیان کرد: با توجه به نامعلوم بودن نقطه گرفتاری این شهروند و همچنین احتمال گازگرفتگی و به خطرافتادن جانش، امدادگران نیازمند سرعت عمل و تلاش زیادی بودند.

مهدی رضایی ادامه داد: نجاتگران آتش نشانی در مسیری دورتر از مکان اولیه توانستند این فرد را شناسایی کنند که کوچک بودن کانال های فاضلاب امدادرسانی را سخت تر کرده بود، در ادامه امدادگران توانستند به سختی خود را به این فرد برسانند و با اکسیژن تراپی جان این فرد را نجات دهند.

وی در پاسخ به اینکه آیا این فرد توانسته بود گوشی اش را پیدا کند، بیان کرد: حرکت این فرد از همان ابتدا اشتباه بود و نه تنها گوشی تلفن همراهش را پیدا نکرد که احتمال داشت جانش را هم از دست بدهد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز