تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۲.۶۲°  بیشینه ۱۳.۷۹°
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷

توقیف ۳۳ تن کود شیمیایی احتکار شده در اسدآباد

مدیر اداره صنعت‌معدن و تجارت اسدآباد از کشف و توقیف ۳۳ تن کود شیمیایی احتکار شده در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۱۷۹۲

توقیف ۳۳ تن کود شیمیایی احتکار شده در اسدآباد

مصطفی حیدری اظهار کرد :این میزان کودشیمیایی به ارزش یک‌میلیارد و ۹۲۵ میلیون ریال توسط بازرسان اداره صمت و با همکاری سربازان گمنام اداره اطلاعات از یکی از انبارهای سطح شهرستان کشف و توقیف شد.

وی با اشاره به آغاز بازدید از انبارهای سطح شهرستان افزود: با آغاز بازدیدها قطعا کشفیاتی نیز در این رابطه وجود خواهد داشت.

حیدری در ادامه تعداد واحدهای صنفی این شهرستان را ۵۳۰۰ واحد برشمرد و تصریح کرد:از ابتدای سال تاکنون ۹۰۰ مورد بازدید از سطح واحدهای صنفی شهرستان انجام گرفته که در این‌ بازدیدها ۷۰ پرونده تخلف به ارزش ریالی ۶۸۲ میلیون ریال تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شدند که عمده ترین این تخلفات مربوط به عدم درج قیمت، گرانفروشی، کم‌فروشی و تقلب بوده است.

وی در ادامه از صدور ۵۰۰ فقره مجوز فعالیت‌های مشاغل خانگی طی سال گذشته در این شهرستان خبر داد و یاد آور شد: در سال گذشته افزون بر دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات در بخش قالی بافی و خیاطی این شهرستان پرداخت شد که با پرداخت این میزان تسهیلات ۱۲۰ نفر در این کارگاه‌های خیاطی و قالیبافی شهرستان مشغول به کار شدند.

حیدری در پایان یاد آور شد: اداره صمت اسدآباد به عنوان عضو کوچکی از تولید، از تمامی طرح‌ها و ایده‌های که به امر تولید و اشتغال در روستاها توجه ویژه داشته باشد حمایت کرده و زمینه اجرایی شدن این طرح‌ها را فراهم می‌کند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز