تهران ۱۶.۵۱° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰

دیدار پرسپولیس - ذوب‌آهن با تماشاگر شد

شنیده‌ها حاکی از آن است که باشگاه ذوب‌آهن برای این بازی بلیت ۵۰ هزار تومانی را در نظر گرفته است و احتمالا برای همه جایگاه‌ها این قیمت اعمال خواهد شد.
کد خبر: ۴۱۸۰۲

دیدار پرسپولیس - ذوب‌آهن با تماشاگر شد

در شرایطی که روز گذشته مسئولان اصفهان از ورزشگاه فولادشهر و گیت‌های این استادیوم بازدید کرده بودند، امروز سرانجام مجوز حضور طرفداران ذوب آهن را در ورزشگاه صادر کردند.

به این ترتیب بازی پرسپولیس و ذوب آهن روز دوشنبه در ورزشگاه فولادشهر و با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. شنیده‌ها حاکی از آن است که باشگاه ذوب آهن برای این بازی بلیت ۵۰ هزار تومانی را در نظر گرفته است و احتمالا برای همه جایگاه‌ها این قیمت اعمال خواهد شد.

باشگاه ذوب آهن اصفهان فعلا مجوز حضور ۵ هزار هوادار برای تیم میزبان را دریافت کرده و احتمالا ۵۰۰ طرفدار پرسپولیس نیز امکان حضور در ورزشگاه را خواهند داشت. بلیت فروشی بازی از ساعت ۱۴ در وبسایت باشگاه ذوب آهن انجام خواهد شد و تنها نفراتی امکان خرید بلیت را دارند که حداقل دو دوز واکسن را زده باشند.

باتوجه به گیت‌های تشخیص چهره و همچنین اتصال سایت بلیت فروشی به سامانه وزارت بهداشت، ورود تماشاگران بدون واکسن به هیچ عنوان انجام نخواهد شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز