تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
در گفت‌گو با معاصر مطرح شد:

تصمیم جمعیِ ما معاون اولی «محسن رضایی» بود

حسین کنعانی مقدم می‌گوید یکی از مطالبات ما از رییسی گماردن محسن رضایی در نقش معاون اولی بود.
کد خبر: ۴۱۸۴۷

تصمیم جمعیِ ما معاون اولی «محسن رضایی» بود

به گزارش خبرنگار معاصر، یک چهره میانه‌رو و نزدیک به جبهه اصولگرایان معتقد است تیم اقتصادی دولت در این مدت نتوانسته به اهداف دولت سیزدهم نزدیک شود و علت این امر را رقابت‌های سیاسی می‌داند که مانع معاون اولی محسن رضایی در کابینه شده است او معتقد است با توجه به کارنامه معاون اقتصادی رییس جمهور، رضایی می‌توانست گزینه بهتری برای معاون اولی باشد.

حسین کنعانی مقدم ، دبیر کل حزب سبز ،در خصوص این سوال که محسن رضایی چرا از تیم اقتصادی رییسی کنار گذاشته شد میگوید:  «با توجه به تاریخ هشت ساله جنگ و دهه‌ها فعالیت محسن رضایی در ساختار حکومت می‌توانیم بگوییم که او یک فرد با سابقه و دارای سوابق اجرایی است و همچنین تفکرات و تئوری‌های اقتصادی بسیار موثر برای حل مشکلات فعلی اقتصادی کشور است.»

این فعال سیاسی با اشاره به تصمیمات جمعی از اصولگرایان پیش از رسمی شدن کابینه دولت سیزدهم ادامه می‌دهد: «با توجه به تاکید ما محسن رضایی، به‌عنوان معاون اول در تیم اقتصادی مورد قبول واقع نشد البته به این موضوع هم اشاره کنم که خود او هم تمایلی برای داشتن پست و مقام ندارد. گرچه هنوز معاون اقتصادی هستند اما نقش اثر گذار او در مسائل اقتصادی با وجود معاون اول کنونی رییس جمهور،  «محمد مخبر» عملا نادیده گرفته شده است. حضور محسن رضایی با وجود دیگر معاونان و وزرای اقتصادی کمرنگ‌تر شده است. با همه این شرایط متاسفانه باید بگوییم که رقابت‌های سیاسی مانع این امر شد.»

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز