تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵

بررسی فعالیت‌های شرکت نفت مرکزی در نمایشگاه نفت تهران

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، جذب سرمایه برای اجرای پروژه‌های توسعه‌ای و نگهداشت تولید را اولویت نخست و محور اصلی شرکت نفت مرکزی در نمایشگاه بین‌المللی نفت تهران برشمرد.
کد خبر: ۴۱۸۹۷

بررسی فعالیت‌های شرکت نفت مرکزی در نمایشگاه نفت تهران

 مهدی حیدری در نشستی با حضور جمعی از مدیران و رؤسای ستادی، با تشریح مهم‌ترین برنامه‌های شرکت در نمایشگاه پیش رو گفت: همسو با سیاست‌های کلان وزارت نفت، جذب سرمایه با هدف پیشبرد طرح و پروژه‌های توسعه‌ای نفت و گاز تکلیفی از سوی شرکت ملی نفت ایران، شناسایی شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی تأمین‌کننده کالا و تجهیزات صنعت نفت، همچنین معرفی کالاهای پرمصرف حوزه عملیات تولید، محور کار این شرکت در نمایشگاه مذکور خواهد بود.

وی این نمایشگاه را مجالی برای معرفی دستاوردها، عملکرد، چشم‌انداز و برنامه‌های آتی و توسعه‌ای شرکت نفت مناطق مرکزی ایران برشمرد و افزود: در این فرصت طلایی، امکان نمایش سیمای شرکت، تقویت روابط فعالان صنعت نفت، همچنین زمینه تداوم پیشرفت و تعالی این صنعت عظیم و پیشران اقتصاد کشور فراهم می‌شود.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی گفت: نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز تهران به‌عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد نمایشگاهی در کشور، دریچه‌ای برای ارائه شاخص‌های عملکردی مثبت صنعت نفت و متخصصان تلاشگر آن، به‌ویژه در شرایط تحریم‌های گسترده و ظالمانه و شیوع بیماری کرونا طی دو سال اخیر است.

در ابتدای این نشست، رضا احمدزاده، رئیس روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، گزارشی از اقدام‌ها و برنامه‌های حوزه ارتباطات و اطلاع‌رسانی این شرکت در قالب‌های تخصصی برای برقراری ارتباط مؤثر مدیران و بخش‌های فنی و عملیاتی با عموم بازدیدکنندگان و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه با هدف آشنایی هرچه بیشتر آنها با فعالیت‌ها و شرح نیازهای سرمایه‌ای و کالایی این شرکت ارائه کرد.

در این جلسه، مدیران و رؤسا، نظرها و پیشنهادهای خود را پیرامون برنامه‌های این شرکت در نمایشگاه یادشده بیان کردند.

براساس این گزارش، بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار نفت دانش‌بنیان، تولید ایرانی، صادرات جهانی در روزهای ۲۳ الی ۲۶ اردیبهشت‌ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : نفت نفت خام
ارسال نظر

آخرین اخبار روز