تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۶.۷۹°
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
رییس اتحادیه سوپرمارکت‌داران تهران:

توزیع روغن از روزهای آینده افزایش خواهد یافت

فکوری: با تمهیداتی که اندیشیده شده طی روزهای آینده وضعیت توزیع روغن مثل قبل خواهد شد.
کد خبر: ۴۱۹۰۴

رییس اتحادیه سوپرمارکت داران تهران گفت: با تمهیداتی که اندیشیده شده طی روزهای آینده وضعیت توزیع روغن مثل قبل خواهد شد و قفسه ها پر از روغن می شود.

 به نقل از خبرگزاری مهر، داود فکوری، در مورد وضعیت عرضه روغن در بازار، گفت: در حال حاضر روغن در بازار وجود دارد اما مثل سابق عرضه نمی‌شود؛ وقتی مردم به فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها مراجعه می‌کنند با کمبود روغن مواجه نمی‌شوند اما تعداد و تنوع روغن‌ها کاهش یافته است.

رییس اتحادیه سوپرمارکت داران تهران افزود: در واقع قبلاً قفسه فروشگاه‌ها و مغازه‌ها پر از روغن بود اما هم اکنون عرضه به گونه‌ای است که هر خانوار برای میزان مصرفی که دارد می‌تواند روغن بخرد.

روغن برای رفع نیاز مردم وجود دارد

وی ادامه داد: در حال حاضر روغن‌های موجود به رفع نیاز مردم کمک می‌کند اما با تمهیداتی که اندیشیده شده و صحبت‌هایی که با مقامات مسئول داشتیم طی روزهای آینده وضعیت توزیع روغن مثل قبل خواهد شد و قفسه‌ها پر از روغن می‌شود.

فکوری گفت: توزیع روغن از طرف تولیدکننده کاهش یافته ولی قطعاً در روزهای آینده، اوضاع به روال قبل بر می‌گردد.

هیچ مشکلی در بخش عرضه ماکارونی نداریم

وی در مورد عرضه ماکارونی هم گفت: در حال حاضر دیگر هیچ مشکلی در بخش عرضه ماکارونی نداریم و ماکارونی با قیمت‌های جدید در حال توزیع است و هیچ کمبودی نداریم.

آخرین قیمت برنج وارداتی

رئیس اتحادیه سوپرمارکت داران تهران به برنج و شکر هم اشاره کرد و افزود: در شکر و برنج هم کمبود نداریم و قیمت‌ها نیز هنوز تغییری نکرده است؛ در حال حاضر شکر با قیمت ۱۶ هزار و ۳۵۰ تومان، برنج تایلندی ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان، برنج هندی ۱۷۸ هزار و ۵۰۰ تومان و برنج پاکستانی ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته می‌شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز