تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۶.۹۹°
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

ترکیب فولاد برای استقلال مشخص شد

هر چند از نظر جدول تفاوت آنچنانی برای فولاد خوزستان وجود ندارد آنها با انگیزه زیادی وارد مسابقه می‌شوند تا شایستگی‌های خود را اثبات کنند.
کد خبر: ۴۲۰۳۰

ترکیب فولاد برای استقلال مشخص شد

تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال از ساعت ۱۹:۴۵ امروز در چارچوب هفته بیست و هفتم در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم می روند.

این بازی بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود. فولاد خوزستان هفته گذشته مقابل صنعت نفت آبادان با نتیجه یک بر صفر پیروز شد تا فاتح دربی خوزستان باشد. شاگردان نکونام بعد سرگروهی و صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، روحیه بسیار خوبی دارند. فولاد در ۵ مسابقه قبلی خود در لیگ برتر، ۴ پیروزی و یک تساوی کسب کرده است. فولاد در ۱۰ هفته اخیر تنها یک شکست داشته.

هر چند از نظر جدول تفاوت آنچنانی برای فولاد خوزستان وجود ندارد. آنها با انگیزه زیادی وارد مسابقه می‌شوند تا شایستگی‌های خود را اثبات کنند. این بازی در سرنوشت قهرمانی تاثیر زیای دارد. در این میان جواد نکونام و فرهاد مجیدی هم دوئل سرمربیان استقلالی را در پیش دارند.

محمد آبشک بازیکن فولاد از بازی گل گهر سیرجان، مصدوم بوده است و احتمال حضورش در این مسابقه کم است. وحید حیدریه مدافع فولاد هم در روزهای اخیر درگیر مراسم ازدواجش بوده، هنوز مشخص نیست در این بازی حاضر باشد یا خیر.

خط دفاع فولاد که نقطه قوت این تیم محسوب می‌شود، معمولاً با تغییرات کمی روبرو است. احتمال می‌رود مجتبی نجاریان در نیمه دوم وارد زمین شود.

در این بازی عارف آقاسی و آرش رضاوند برای اثبات توانایی‌هایشان به کادرفنی و هواداران استقلال، انگیزه زیادی دارند. این بازیکنان به صورت قرضی راهی فولاد شدند. از سوی دیگر مهدی شیری که در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفت قصد دارد کیفیتش را به رخ هواداران سرخابی‌ها بکشاند.


در خط هافبک حمید بوحمدان، آیاندا پاتوسی و ساسان انصاری از ابتدا به میدان می‌روند. همچنین علیرضا کوشکی، ساسان حسینی و محمدرضا خلعتبری معمولاً به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین مسابقه می‌شوند.

در خط آتش هم لوسیانو پریرا با تجربه برای هر تیمی از جمله استقلال خطرناک است.

با این اوصاف به نظر می رسد ترکیب احتمالی فولاد خوزستان مقابل استقلال به این شکل باشد:

شهاب گردان، عارف آقاسی، موسی کولیبالی، مهدی شیری، سینا شاه عباسی، آرش رضاوند، حمید بوحمدان، ساسان انصاری، محمدرضا عباسی، آیاندا پاتوسی، لوسیانو پریرا.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : فولاد استقلال
ارسال نظر

آخرین اخبار روز