تهران ۱۴.۹۹° كمينه ۱۴.۹۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
نماینده مجلس:

در واردات خودرو،استیضاح وزیر صمت را به جریان می‌اندازیم

تعرفه‌ای که گذاشته می‌شود، نوع خودرو، قیمت خودروهای وارداتی، تعداد خودروها و این‌که دست چه کسانی برسد،همه مهم است.
کد خبر: ۴۲۲۱۶

آیین نامه واردات است که مشخص می‌کند چه خودرویی برای چه قشری از جامعه وارد شود و نباید اجازه دهیم کسانی که در خودروسازی به مردم ظلم می‌کردند، آیین نامه را تنظیم کنند.

 به نقل از شفقنا، جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس در خصوص واردات خودرو، می‌گوید:«مجلس در بحث تنظیم آیین‌نامه ورود جدی داشته باشد و اگر ما آیین نامه را دست کم بگیریم، گویی هیچ کاری انجام نشده است. این آیین‌نامه واردات است که مشخص می‌کند چه خودرویی برای چه قشری از جامعه وارد شود و نباید اجازه دهیم کسانی که در خودروسازی به مردم ظلم می‌کردند، آیین‌نامه را تنظیم کنند.»

او با بیان این‎که آیین نامه واردات خودرو در دست وزارت صمت است، ادامه می‌دهد:«کمیته ای در این خصوص تشکیل شده که در حال تنظیم آن هستند اما این آیین‌نامه شفاف نیست و من با وزیر صحبت کردم اما فقط برخی موارد را توضیح دادند که باعث نگرانی ما شده است؛ بنابراین باید پیگیری کنیم که آیین‌نامه برای مردم شفاف شود.

رشیدی کوچی در خصوص استیضاح وزیر صمت، اضافه می‎کند:«چون دولت وارد اصلاح قیمت خودرو شده مجلس فعلا استیضاح وزیر را مسکوت گذاشته است اما اگر وزارت صمت این آیین‌نامه را به درستی اجرایی نکند و خواسته‌های مردم تامین نشود، استیضاح وزیر صمت را دوباره به اجرا در می‎آوریم.»

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز