تهران ۱۴.۸۴° كمينه ۱۴.۸۴°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰

اتمام حجت آجورلو با رشوه‌بگیران در آکادمی استقلال

مدیران باشگاه می‌گویند تمام مربیان و افرادی که در بخش‌های مرتبط با آکادمی استقلال مشغول به فعالیت هستند، به طور دقیق و جدی توجیه شده‌اند اجازه کوچکترین تخلفی در آنجا ندارند.
کد خبر: ۴۲۲۵۳

اتمام حجت آجورلو با رشوه‌بگیران در آکادمی استقلال

مصطفی آجورلو به هیچ عنوان نمی‌خواهد خاطرات تلخی که طی سالیان گذشته در رابطه با آکادمی استقلال برای هواداران این تیم باقی مانده و هنوز هم هر از گاهی بخش‌های ناگفته‌ای از آنها افشا می‌شود، طی دوران مدیریت او دوباره تکرار شود و به همین خاطر قوانین بسیار سفت و سختی را برای اداره تیم‌های پایه مدنظر قرار داده است.

مدیران باشگاه می‌گویند تمام مربیان و افرادی که در بخش‌های مرتبط با آکادمی استقلال مشغول به فعالیت هستند، به طور دقیق و جدی توجیه شده‌اند اجازه کوچکترین تخلفی در آنجا ندارند و به محض اینکه باشگاه متوجه یک رفتار غیر اخلاقی یا رشوه گرفتن شود، با فرد خاطی برخورد جدی می‌کند و حتی اگر لازم باشد این افراد را به مراجع قانونی نیز معرفی خواهد کرد تا تاوان سوء‌استفاده از مقام خود و خدشه وارد کردن به اعتبار استقلال را بدهند. متأسفانه در این رابطه طی چند سال گذشته حرف و حدیث‌های زیادی پیرامون آن در آکادمی استقلال مطرح شد که اصلاً در حد اعتبار این باشگاه بزرگ نیست.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : استقلال آجرلو
ارسال نظر

آخرین اخبار روز