تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵

اعلام وضعیت اضطراری در نیویورک به علت کمبود شیر خشک

این دستور به اداره حمایت از مصرف‌کنندگان و کارگران شهر نیویورک اختیار می‌دهد تا طبق قوانین شهر نیویورک از افزایش قیمت شیرخشک جلوگیری کند.
کد خبر: ۴۲۲۹۵

اعلام وضعیت اضطراری در نیویورک به علت کمبود شیر خشک

اریک آدامز شهردار نیویورک سیتی به دنبال کمبود شیر خشک به صورت سراسری در ایالات متحده آمریکا، اعلام وضعیت اضطراری کرد.

شبکه خبری فاکس نیوز با اعلام این خبر نوشت که اعلام وضعیت اضطراری به شهر اجازه می دهد تا با افزایش قیمت محصولات ضروری مورد استفاده خانواده ها مقابله شود.

دفتر شهردار نیویورک به دنبال اعلام وضعیت اضطراری از سوی آدامز اعلام کرد که این دستور به اداره حمایت از مصرف‌کنندگان و کارگران شهر نیویورک اختیار می دهد تا طبق قوانین شهر نیویورک از افزایش قیمت شیرخشک جلوگیری کند.

شهردار نیویورک اذعان کرد که کمبود شیر خشک باعث "درد و اضطراب غیرقابل تصور" برای خانواده های این شهر شده است. وی همچنین افزود که به دنبال این مساله "باید با فوریت اقدام کنیم و این فرمان اجرایی اضطراری به ما کمک می‌کند تا هر خرده‌فروشی را که می‌خواهد با افزایش قیمت این کالای اساسی سوداگری کند، سرکوب کنیم.

کمبود شدید شیرخشک در سراسر آمریکا به یک نگرانی بزرگ برای خانواده های آمریکایی تبدیل شده است و هفته گذشته به یک مساله بزرگ در واشنگتن نیز تبدیل شد.

کمبود شیرخشک که همزمان با افزایش تورم و قیمت ها در آمریکا که در طول ۴۰ سال گذشته بی سابقه بوده، بر دیگر معضلات آمریکایی ها افزوده شده است و موجب شد جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا وعده رسیدگی به این موضوع را در اولویت کار خود قرار دهد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز