تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۶.۷۹°
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵

انتقال پادگان ها به خارج از شهر به زودي

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کل کشور از انتقال پادگان‌ها و سایر اماکن نیرو‌های مسلح به خارج از حریم شهرها در آينده نزديک خبر داد .
کد خبر: ۴۲۳۵۹

 حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان در ارتباط تصویری با برنامه گفتگوی ویژه خبری گفت:حدود 8 پادگان از جمله پادگان های شیراز، اردبیل، خرم آباد، کرمانشاه، آذربایجان های شرقی و غربی، اهواز و اصفهان مشمول این قانون می شوند که اقدامات مقدماتی انتقال آن ها انجام شده است.

وي ادامه داد:انتقال پادگان ۰۷ خرم آباد و پادگان اهواز هم در آینده‌ای نزدیک انجام خواهد شد و درباره بقیه پادگان‌ها باید فرآیند مندرج در ماده یک این قانون انجام شود که هنوز انجام نشده است.
پورخاقان با اشاره به اینکه نیرو‌های مسلح جزئی از پیکره جامعه و امنیت کشورمان هستند، اضافه کرد: اراضی که از پادگان‌ها در اختیار شهرداری‌ها و به تبع آن در اختیار مردم قرار می‌گیرند، تاثیر به سزایی در روند شهرسازی خواهد داشت.

 
 
Loaded: 0%
 
 
 
Progress: 0%
Remaining Time -0:45
 

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کل کشور گفت: زمین در درون شهر‌ها کم است و زمانی که این توافقات انجام و این زمین‌ها آزاد می‌شوند در اختیار مردم قرار می‌گیرد و می‌تواند بسیاری از مشکلات شهری را مرتفع کند و فضای سبز شهر‌ها را افزایش دهد.

پورخاقان در پاسخ به این پرسش که اگر نهادی همکاری لازم را انجام ندهد چه اقدامی می‌شود؟ گفت: سعی بر این است مشکلات با حکمیت رفع شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان قضایی نیرو‌های مسلح بر اساس اصل ۱۷۲ قانون اساسی به جرایم رسیدگی می‌کند، افزود: با ابتکار عمل رئیس قوه قضاییه توانستیم توافقاتی را ایجاد کنیم و نتیجه برای همه سودمند بود.

پورخاقان اضافه کرد: امیدواریم این روند در آینده نیز ادامه یابد و با حکمیت، مشکلات را رفع کنیم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز