تهران ۱۴.۸۴° كمينه ۱۴.۸۴°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶

مدیر شبکه نسیم: سروش صحت ممنوع الفعالیت نیست

اسفند ماه در شبکه تماشا سریالی از سروش صحت را بازپخش کردیم. اما بحث خود برنامه است که چطور می‌تواند اهداف را محقق کند.
کد خبر: ۴۲۶۸۶

مدیر شبکه نسیم: سروش صحت ممنوع الفعالیت نیست

به نقل از ایرنا؛ مدیر شبکه نسیم ضمن تکذیب خبر ممنوع الفعالیت بودن سروش صحت گفت: اسفند ماه در شبکه تماشا سریالی از سروش صحت را بازپخش کردیم. اما بحث خود برنامه است که چطور می‌تواند اهداف را محقق کند.

محمدرضا خوشرود در نشست مدیران این شبکه که امروز یکشنبه ۱۲ تیرماه در اداره کل روابط عمومی صداوسیما برگزار شد، درباره توقف برنامه کتاب باز عنوان کرد: کتاب باز یکی از سرمایه‌های سازمان است و حتماً حفظ می‌شود. برخی از رسانه‌ها کمی عجله دارند. هر برنامه‌ای چالش‌هایی دارد. تاکنون ۲۵۰ قسمت از آن پخش شده و خستگی زیاد داشته است، برخی از عوامل هم سر کار دیگر هستند. ما هم نکاتی داریم، باید نگاه‌هایی به آن در فرم و محتوا اضافه شود و سازمان هم درگیر تحولات است.

وی اضافه کرد: قبول داریم این فاصله بیش از یک سال شده است اما برنامه‌های دیگر مثل خندوانه هم به وقفه‌های طولانی خورده‌اند. ولی نمی‌خواهیم برنامه آسیب ببیند. خیلی پیگیریم که به جمع بندی قاطع برسیم. در این حوزه برنامه‌های دیگری هم داریم.

برنامه تلویزیونی کتاب‌باز آخرین بار در حالی در روزهای پایانی ماه رمضان ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه نسیم رفت که بنا به خبر رسمی روابط عمومی این برنامه، قرار بود فصل ششم آن پاییز ۱۴۰۰ آغاز شود. اما هنوز خبری از کتاب باز نیست. بنابراین دوری کتاب‌باز از آنتن حالا نزدیک به ۱۴ ماه طول کشیده است.

همچنین مجموعه طنز تلویزیونی ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت قرار بود از ۱۸ اردیبهشت ساعت ۲۰ هر شب از شبکه تماشا پخش شود، اما پخش آن منتفی شد.

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز