تهران ۱۴.۹۹° كمينه ۱۴.۹۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰

آزمون‌های دوشنبه دانشگاه تهران لغو شد

زمان مصاحبه داوطلبان استخدام در دانشگاه تهران که ۱۳ تیر ماه به عنوان تاریخ شرکت در مصاحبه ایشان تعیین شده بود، به روز سه‌شنبه ۱۴ تیر ماه موکول شد.
کد خبر: ۴۲۷۰۵

آزمون‌های دوشنبه دانشگاه تهران لغو شد

به نقل از ایرنا؛ معاونت آموزشی دانشگاه تهران با اعلام لغو آزمون‌های پایان نیمسال در واحدهای مختلف دانشگاه تهران در روز دوشنبه و برگزاری آن در هجدهم تیر خبر داد.

 در اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه تهران آمده است: با توجه به تعطیلی فردا دوشنبه استان‌های تهران و البرز ۴۰۱، به اطلاع می‌رساند دانشگاه تهران در تاریخ مذکور تعطیل است و برگزاری همه آزمون‌های پایان نیمسال تحصیلی جاری در واحدهای مختلف دانشگاه در استان‌های فوق‌الذکر به روز شنبه ۱۸ تیر ماه ۱۴۰۱ (در همان ساعت، مکان و شرایط اعلام شده قبلی) موکول می‌شود.

بر طبق این اطلاعیه، علاوه بر واحدهای آموزشی، بخش‌های اداری دانشگاه تهران که در دو استان تهران و البرز واقع شده‌اند، در روز دوشنبه ۱۳ تیر ماه ۱۴۰۱ تعطیل هستند.

اداره کل منابع انسانی دانشگاه تهران نیز در پی تعطیلی روز دوشنبه اعلام کرد: زمان مصاحبه داوطلبان استخدام در دانشگاه تهران که ۱۳ تیر ماه به عنوان تاریخ شرکت در مصاحبه ایشان تعیین شده بود، به روز سه‌شنبه ۱۴ تیر ماه موکول شد.

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز