تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۳.۷۹°
۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴

دبیر ستاد امر به معروف قم: فروش و نگهداری تنها سگ گله، سگ شکاری، سگ نگهبان و سگ امداد جایز است

متاسفانه وزارت صمت برای فروشگاه های مواد غذایی و دارویی سگ های تزئینی و ولگرد مجوز صادر می کند و در حال گسترش است.
کد خبر: ۴۲۷۶۱

دبیر ستاد امر به معروف قم: فروش و نگهداری تنها سگ گله، سگ شکاری، سگ نگهبان و سگ امداد جایز است

به نقل از حوزه؛ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم گفت: خبرگزاری حوزه یکی از نزدیک‌ترین رسانه‌ها به ستاد امر به معروف و نهی از منکر است که به این دو فریضه اهتمام ویژه دارد که جای تقدیر و تشکر است.

علی اصغر گرجی امروز درحاشیه بازدید از خبرگزاری حوزه، در نشستی با تحریریه این رسانه گفت: خبرگزاری حوزه از مصادیقی است که قبل از صدور رسمی دستور «جهاد تبیین» از سوی مقام معظم رهبری با تشخیص به موقع ماموریت، جهاد تبیین را شروع کرده است.

وی افزود: خبرگزاری حوزه تلاش کرده است که ضعف رسانه‌ای در مجموعه‌های دینی و انقلابی را رفع کند؛ مجموعه هایی مانند رسانه حوزه در جهان اسلام، جبهه مقاومت و کشور کم نظیر و یا بی نظیر است که باید تقویت و تکثیر شوند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با اشاره به تاثیر رسانه حوزه گفت: مشکلات امروز اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی جامعه، به خاطر عدم وجود رسانه هایی مانند خبرگزاری حوزه است، رسالت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این است که از خبرگزاری حوزه به صورت ویژه حمایت کند.

گرجی به ارتباط و همکاری رسانه حوزه با ستاد امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و بیان داشت: خبرگزاری حوزه یکی از نزدیک‌ترین رسانه ها به ستاد امر به معروف و نهی از منکر است که به این دو فریضه اهتمام ویژه دارد که جای تقدیر و تشکر است.

وی در ادامه به برخی از منکرات در جامعه از جمله سگ گردانی و خرید و فروش سگ های زینتی و مخاطرات بهداشتی آنان برای جامعه اشاره کرد و گفت: فروش و نگهداری به اصطلاح کلب هراش( سگ ولگرد ) - غیر از سگ گله، سگ شکاری، سگ نگهبان یا سگی که در امداد آموزش دیده- جایر نمی باشد. اما متاسفانه وزارت صمت برای فروشگاه های مواد غذایی و دارویی سگ های تزئینی و ولگرد مجوز صادر می کند و در حال گسترش است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم در پایان خواستار همکاری بیشتر خبرگزاری حوزه با این ستاد در زمینه برگزاری دوره های آموزشی فعالان رسانه ای امر به معروف و نهی از منکر، معرفی آثار علمی فرهنگی ستاد امر به معروف و راه اندازی پویش امربه معروف مسئولان در خبرگزاری حوزه شد.

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز