تهران ۱۴.۹۹° كمينه ۱۴.۹۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸

کوچه ژاپنی‌ها اجازه کران گرفت

این فیلم متقاضی شرکت در جشنواره فجر سال قبل بود ولی با وجود نظر مثبت هیات انتخاب از راهیابی به این رویداد بازماند.
کد خبر: ۴۲۷۹۴

کوچه ژاپنی‌ها اجازه کران گرفت

به نقل از ایسنا؛ فیلم «کوچه ژاپنی‌ها» به همراه فیلمی از زندگی علیرضا بیرانوند - فوتبالیست - پروانه نمایش گرفتند.

 شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی با صدور پروانه نمایش دو فیلم موافقت کرده که یکی از آن‌ها «کوچه ژاپنی‌ها» به کارگردانی امیرحسین ثقفی است. این فیلم متقاضی شرکت در جشنواره فجر سال قبل بود ولی با وجود نظر مثبت هیات انتخاب از راهیابی به این رویداد بازماند.

بهروز افخمی، یکی از اعضای هیات انتخاب جشنواره فیلم فجر در دوره گذشته در این باره گفته بود: در فهرست رزروها فیلم «کوچه ژاپنی‌ها» بود که یک فیلم عجیب و غریبِ سیاه و سفید و باحال، ساخته‌ی امیرحسین ثقفی است. خیلی سعی کردیم این فیلم وارد ۲۲ انتخاب نهایی شود ولی اصلاحات زیادی به آن داده شده بود و می‌گفتند فیلم خشن است و تا بخواهند صحنه‌های خیلی خشن مورد نظر شورای پروانه نمایش را اصلاح کنند دیگر انتخاب‌ها مشخص شده بود.

به نظر می‌رسد پروانه نمایش این فیلم به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر ثقفی برای اکران عمومی هم با انجام ممیزی‌های مدنظر شورا صادر شده است.

در «کوچه ژاپنی‌ها» مجید مظفری، فرهاد قائمیان، پیام احمدی‌نیا، رضا یزدانی، علی اوجی، شیدا یوسفی، نیکی مظفری، نفس بازغی و شقایق فراهانی بازی کرده‌اند و در خلاصه داستان آن آمده است: «تو نمیتونی با پول همه چیز و همه کس و بخری یه روزی یه جایی یه شب یه وقتی یکی بالا سرته، کوچه ژاپنی‌ها.»

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، شورای پروانه نمایش برای فیلم‌ «بیرو» به تهیه‌کنندگی مجید برزگر و کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی هم پروانه نمایش صادر کرده است.

«بیرو» براساس زندگی علیرضا بیرانوند است که در جشنواره فیلم فجر سال قبل رونمایی شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز