تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۲.۷۹°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸

سخنگوی فدراسیون فوتبال: با اخلال‌گران نظم تیم ملی برخورد می‌کنیم

جلسه مشترک هیئت رییسه و اعضای کمیته فنی که امروز برگزار شد، با ناراحتی برخی از اعضای کمیته فنی به پایان رسید
کد خبر: ۴۳۳۳۴

سخنگوی فدراسیون فوتبال: با اخلال‌گران نظم تیم ملی برخورد می‌کنیم

به نقل از ایرنا؛ سخنگوی فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: با هر کسی و در هر سطحی که بخواهد اخلال ایجاد کند و نظم تیم ملی را برهم بزند، برخورد خواهیم کرد.

احسان اصولی پس از جلسه مشترک هیئت رییسه فدراسیون فوتبال و اعضای کمیته فنی این فدراسیون اظهار داشت: در جلسه امروز بحث‌های مفصلی انجام و روی نقطه نظرات عزیزان در کمیته فنی گفت‌وگو شد. بعد از آن هیئت رئیسه بر اساس مولفه‌های مختلف و مدنظر، گفت‌وگو کرد. در مجموعه برآیند این جلسه همانطور که بارها گفتیم این است که سرمربی تیم ملی دراگان اسکوچیچ است و همچنان خواهد بود. با توجه به قرارداد و با توجه به جمیع جهات و ملاحظات، اسکوچیچ را همچنان در نیمکت تیم ملی خواهیم داشت

وی در مورد ناراحتی برخی از اعضای کمیته فنی و قهر پرویز مظلومی گفت: جلسه طولانی شده بود و دوستان برای رفع خستگی احتمالا بیرون آمدند و بحثی وجود نداشت. به طور قطع در حسن نیت و حسن سابقه اعضای کمیته فنی هیچ تردیدی نیست. از آنها بسیار متشکریم که در این خصوص زحمت کشیدند و نکاتی را گفتند. این موضوع یک بعد نداشت و در ابعاد مختلف حتی موضوع فنی بحث شد. 

سخنگوی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا اسکوچیچ می‌تواند حواشی تیم ملی را مدیریت کند یا نه، عنوان کرد:‌ تصمیم گرفته شده و قرار نیست که من تحلیل کنم. تصمیم قاطع را عنوان کردیم. اسکوچیچ تا پایان رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ قرارداد دارد. 

اصولی اضافه کرد: مهمترین موضوع حال حاضر ایجاد وفاق، همدلی، اتحاد و پرهیز از انشقاق و جوسازی و فضاسازی، در هر سطحی از فوتبال و تیم ملی است. با هر کسی و در هر سطحی که بخواهد اخلال ایجاد کند و نظم تیم ملی را برهم بزند، برخورد خواهیم کرد. از همه عزیزان، کادرفنی، بازیکنان، دوستان در بخش‌های مختلف، اصحاب رسانه، پیشکسوتان و همه افرادی که دلسوز هستند تقاضا داریم همراهی، همکاری و همدلی کنند. 

وی در پاسخ به این پرسش که اگر تیم ملی با اسکوچیچ در جام جهانی نتیجه نگیرد، مسئولیتش را هیئت رئیسه قبول خواهد کرد یا نه، گفت: اگر کسی غیر از او هم باشد باز هم هیئت رئیسه پاسخگو خواهد بود. ماندن اسکوچیچ نتیجه بررسی‌های مختلف است. این انتخاب نیست بلکه تداوم انتخابی است که قبلا انجام شده است. بارها میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال هم گفته بود که اسکوچیچ سرمربی است. بازیکن سرباز تیم ملی و سرزمین ما است و هرکسی وظیفه‌ای دارد. همه باید در همان چارچوب تعیین شده عمل کنیم. طبیعتا راه‌های قانونی برخورد با بی‌نظمی وجود دارد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا این صحبت‌ها تهدید است یا نه، گفت: نه، به هیچ عنوان بحث تهدید نیست. من فقط تذکر می‌دهم و به نمایندگی از اعضای هیئت رئیسه یادآوری می‌کنم.

اصولی در خصوص اتفاقاتی اخیری که برای اسکوچیچ رقم خورد، عنوان کرد: فضایی در رسانه‌ها و فضای مجازی شکل گرفت. هیئت رئیسه فدراسیون با دقت همه جوانب را بررسی کرد. آن تامل و دقت هم به شکل وسواس‌گونه با هدف گرفتن بهترین تصمیم صورت گرفت. هیچ اختلافی در مورد موضوع قرارداد اسکوچیچ نداریم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد ناراحتی بهرام رضاییان عضو هیئت رییسه اظهار داشت: او همیشه جزو مدافعین بوده و بارها هم این را گفته است.

اصولی در خصوص اینکه گفته می‌شود گزینه‌های مدنظر حاضر به همکاری نشدند و اسکوچیچ به ناچار انتخاب شده نیز گفت: نه، از اول هم تمام صحبت ما همین بود که او بماند. این تامل و بررسی مجدد از باب اینکه از تمام ظرفیت‌های فکری و مشورتی استفاده شود، یکی دو هفته بود. این تامل ما را به این نتیجه رساند.

جلسه مشترک هیئت رییسه و اعضای کمیته فنی که امروز برگزار شد، با ناراحتی برخی از اعضای کمیته فنی به پایان رسید و به نظر می‌رسد این ناراحتی به دلیل مخالفت اعضای هیئت رییسه با تصمیم چند روز پیش کمیته فنی بوده است. کمیته فنی چند روز پیش تصمیم خود را در خصوص برکناری اسکوچیچ اعلام کرده بودند. 

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز