تهران ۱۴.۹۹° كمينه ۱۰.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
آیت الله جنتی :

گرانی و تورم همچنان مردم عزیز و نجیب ما را رنج می دهد

باید نتایج برنامه ها و تلاش های مسئولان نیز در سفره مردم مشاهده شود.
کد خبر: ۴۳۴۹۵

گرانی و تورم همچنان مردم عزیز و نجیب ما را رنج می دهد

به نقل از ایسنا، رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: باید نتایج برنامه ها و تلاش های مسئولان نیز در سفره مردم مشاهده شود.

 آیت الله احمد جنتی صبح امروز در نهمین جلسه مشترک هیات رییسه و کمیسیون های مجلس خبرگان با تبریک اعیاد و ولادت‌ اظهار کرد: مسئولان در حال تلاش شبانه روزی برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی هستند، اما باید نتایج برنامه ها و تلاش های مسئولان نیز در سفره مردم مشاهده شود.

وی ادامه داد: ما مردم با ایمان، مقاوم، نجیب و صبوری داریم و قدر این نعمت را باید بدانیم. قدردانی از این نعمت، تلاش و کار نتیجه بخش و موثر برای گره گشایی از مسائل و مشکلات آنان است. چشم مردم به آینده است و انتظار دارند با اصلاحات اقتصادی صورت گرفته، اثر آن در ماه های پیش رو در سفره آنان دیده شود.

جنتی افزود: این روزها گرانی و تورم همچنان مردم عزیز و نجیب ما را رنج می دهد. البته بحمدالله مسئولان بصورت شبانه روزی در تلاش برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم هستند و مردم تلاش و مجاهدت آنان را می بینند و این روحیه خستگی ناپذیری جای تقدیر دارد.

وی خاطرنشان کرد: راه حل اصلی مشکلات کشور، تکیه به توانمندی های داخلی و ظرفیت های درونی کشور است و باید در کنار پیگیری رفع تحریم های ظالمانه، مسئله خنثی سازی تحریم ها به عنوان دستور کار اصلی دولت دنبال شود. اما تحرکات و فعالیت ها در این زمینه در گذشته رضایت بخش نبود. خوشبختانه دولت سیزدهم به این موضوع توجه کرده که جای تقدیر دارد.

رییس مجلس خبرگان در پایان گفت: همانطور که رهبر انقلاب اشاره کردند، مسئله هسته ای نباید بر روی سیاست خارجی سایه بیاندازد و سیاست خارجی کشور مطلقا نباید معطل موضوع هسته ای باشد. روابط اقتصادی با همسایگان باید استمرار یابد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز