تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۳.۷۹°
۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱

لغو کنسرت‌های اهواز و جشنواره‌ی کیش

بدنبال ایجاد اخلال در کنسرت‌های اهواز توسط افرادِ خودسر، خبرهایی از لغو جشنواره کیش نیز منتشر شد.
کد خبر: ۴۳۵۰۷

لغو کنسرت‌های اهواز و جشنواره‌ی کیش

از دو روز گذشته افراد خودسر سعی در ایجاد بی‌نظمی مقابلِ محل برگزاری کنسرت‌ها در اهواز را داشتند که امروز خبر لغو کنسرت در اهواز منتشر شد.

همزمان با اهواز، جشنواره‌ی کیش نیز که در حال برگزاری بود متوقف شد. جشنواره‌ی تابستانی کیش قرار بود تا ۵ مرداد ادامه داشته باشد.

محسن قریب مدیرعامل موسسه جشنواره ها و مناسبت های کیش، پیش از این گفته بود که این رویداد بزرگ از ۲۲ تیر آغاز می شود و تا پنجم مرداد امسال خواهد بود که در قالب فضای جشنواره ای فعالیت می کنیم که بعد از این زمان فعالیت ها ادامه خواهد داشت ولی به حرمت ماه محرم فضا را به سمت برگزاری سوگواری این ایام خواهیم برد تا فضاهای دیگری که بتوانیم در راستای افزایش مسافر ورودی به کیش تاثیر گذار باشیم.

اکنون گروه‌های فرهنگی هنری اقوام که در کیش مستقر هستند بعلت لغو جشنواره و نبودِ پرواز در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش نیز به دنبال انتشار اخبار در این خصوص طی بیانیه‌ای نوشت: به دنبال اطلاع رسانی سوگیرانه برخی رسانه های زرد و معاند در خصوص «سوگواره تابستانی کیش» به اطلاع می رساند؛ این سوگواره با هدف توسعه گردشگری مذهبی و ترویج فرهنگ عاشورایی در ماه های محرم و صفر اجرایی خواهد شد و موضوعات مطرح شده در خصوص جایگزینی این سوگواره به جای جشنواره تابستانی کیش، مصداق شیطنت و تشویش اذهان عمومی محسوب می شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز