تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
معاون استاندار تهران:

کاهش کیفیت هوای تهران/ مراکز درمانی حال آماده باش

خودداری گروه های حساس، سالمندان، بیماران قلبی، عروقی، ریوی و تنفسی و کودکان از تردد و فعالیت در فضای باز، خودداری از فعالیت های ورزشی در فضای باز
کد خبر: ۴۳۶۶۱

کاهش کیفیت هوای تهران/  مراکز درمانی حال آماده باش باشند

به نقل از ایسنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از منع فعالیت های ورزشی و خودداری از تردد در فضای باز برای دوشنبه (۳ مرداد) به ویژه برای گروه های حساس، سالمندان، بیماران قلبی، عروقی، ریوی و تنفسی و کودکان خبر داد.

 عابد ملکی در تشریح مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، گفت: سیزدهمین جلسه کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوا با حضور نمایندگان دستگاه های مرتبط برگزار شد؛ با توجه به کاهش کیفیت هوا و بررسی مدل های گرد و غبار و تصاویر ماهواره ای، مقرر شد برای دوشنبه (۳ مرداد) بیمارستان ها و مراکز درمانی برای ارائه خدمات به مردم در حال آماده باش باشند.

وی افزود: خودداری گروه های حساس، سالمندان، بیماران قلبی، عروقی، ریوی و تنفسی و کودکان از تردد و فعالیت در فضای باز، خودداری از فعالیت های ورزشی در فضای باز و جانمایی پایگاه های سیار فوریت های پزشکی اعم از اورژانس و هلال احمر در مناطق شلوغ، متراکم و پرتردد شهر از دیگر مصوبات این جلسه بود.

وی ادامه داد: مقرر شد سازمان صدا و سیما، رسانه ها و روابط عمومی کلیه دستگاه های اجرایی، نسبت به اطلاع رسانی لازم، توصیه ها و جلب همکاری و مشارکت عمومی در خصوص رعایت نکات بهداشتی ویژه شرایط اضطرار آلودگی هوا و نظایر آن، اقدام نمایند. همچنین استفاده از ماسک های موردتأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توسط آحاد مردم و به ویژه شاغلین پلیس راهور و شهرداری ها و ... که بیشترین مواجهه با آلودگی هوا و حضور در فضای باز دارند، ضرورت دارد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : کیفیت هوا تهران
ارسال نظر

آخرین اخبار روز