تهران ۱۵.۴° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸

افتتاح اولین پنجشنبه‌ بازار صنایع‌دستی

اولین پنجشنبه‌بازار صنایع‌دستی از ساعت ۸ الی ۲۰ روز پنجشنبه هفته جاری در باغ هنر اراضی عباس‌آباد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۳۷۱۶

افتتاح اولین پنجشنبه‌ بازار صنایع‌دستی

به نقل از ایسنا، اولین پنجشنبه‌ بازار صنایع‌دستی در باغ هنر اراضی عباس‌آباد روز پنجشنبه هفته جاری ۶ مرداد ۱۴۰۱ به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

 بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های به عمل آمده از سوی معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اولین پنجشنبه‌بازار صنایع‌دستی برگزار خواهد شد.

این بازار به صورت یک روزه و با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از هنرمندان استان‌های کشور در رشته‌های متنوع صنایع‌دستی مانند سفال و سرامیک، گلیم‌بافی، نمدمالی، تولیدات چرمی دست‌دوز، حصیربافی، البسه محلی و ... روز پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ در محل اراضی عباس‌آباد تهران برگزار می‌شود.

این بازار صنایع‌دستی به صورت هفتگی در روزهای پنجشنبه با هدف توسعه اماکن فروش و عرضه، ترویج فرهنگ مصرف محصولات صنایع‌دستی ایرانی با حضور هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی کشور و با برنامه‌ریزی و نظارت معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی این وزارتخانه برگزار خواهد شد.

اولین پنجشنبه‌بازار صنایع‌دستی از ساعت ۸ الی ۲۰ روز پنجشنبه هفته جاری در باغ هنر اراضی عباس‌آباد به آدرس اتوبان حقانی، ورودی کتابخانه ملی، محوطه باغ هنر برگزار می‌شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : صنایع دستی
ارسال نظر

آخرین اخبار روز