تهران ۱۱.۷۳° كمينه ۸.۷۹°  بیشینه ۱۱.۹۹°
۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۸
رئیسی:

همدان یادآور رشادت‌های رزمندگان دلیری است

با وجود نیروهای انسانی کارآمد، جوان و تحصیلکرده ای که در استان داریم بسیاری از این مشکلات قابل حل خواهد بود
کد خبر: ۴۳۸۱۰

همدان یادآور رشادت‌های رزمندگان دلیری است

 به نقل از ایسنا، رئیس جمهور گفت: استان همدان با قدمت تاریخی خود ظرفیت‌های بالایی در حوزه گردگشری دارد که باید به آن توجه کرد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی پنجشنبه ۶ مردادماه در بدو ورود به همدان در فرودگاه، با بیان اینکه استان همدان استانی تاریخی و تمدنی است، اظهار کرد: این استان یادآور رشادت‌های رزمندگان دلیری است که وجود ۸۰۰۰ شهید و بیش از ۲۷ هزار جانباز و ایثارگر گواه آن است.

وی افزود: استان همدان مهد عالمان، حکیمان، شاعران و فرزانگان بزرگی است که نه تنها استان بلکه کشور ایران و جهان اسلام در پرتو وجود آنها همواره فیض برده و تأثیرگذار بوده است.

رئیسی تصریح کرد: استان همدان ظرفیت‌های بسیاری در حوزه کشاورزی، گردشگری و معدنی دارد که همه آنها قابل توجه است اما همه این ظرفیت‌ها با موانع و مشکلاتی مواجه هستند.

وی ادامه داد: با وجود نیروهای انسانی کارآمد، جوان و تحصیلکرده ای که در استان داریم بسیاری از این مشکلات قابل حل خواهد بود و با جمع بندی هایی که در استان و تهران انجام شده نحوه حل آنها در شورای اداری استان به اطلاع مردم خواهد رسید.

رئیس جمهور در پایان یادآور شد: به علت سفر کوتاهی که دارم نمی توانم با همه مردم در شهرستان‌ها دیدار داشته باشم اما در سفرهای آینده حتماً این اتفاق رخ خواهد داد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : رییسی همدان
ارسال نظر

آخرین اخبار روز