تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۷.۷۹°
۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹

ارجاع پیکر جانباختگان سیل امامزاده داوود (ع) به پزشکی قانونی تهران

بر اثر این سیلاب تاکنون ۶ نفر جان خود را از دست داده‌ و ۹ نفر مصدوم شده اند.
کد خبر: ۴۳۸۵۷

ارجاع پیکر جانباختگان سیل امامزاده داوود (ع) به پزشکی قانونی تهران

به نقل از ایرنا؛ مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: اجساد پنج تن از جانباختگان سیلاب منطقه امامزاده داوود (ع) برای تعیین علت فوت به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شد.

‌مهدی فروزش با اشاره به ارجاع پیکر جانباختگان سیلاب شب گذشته امامزاده داوود (ع) به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران افزود: چهار مورد از این پیکرها مربوط به سیل منطقه امامزاده داوود (ع) در غرب تهران و یک نفر دیگر از بخش رودهن بوده است. ‌

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: باتوجه‌ به حادثه سیل امامزاده داوود(ع)، تیم مدیریت بحران پزشکی قانونی متشکل از مدیرکل، معاونین، متخصصین، کارشناس پزشکی قانونی و ژنتیک از ساعات ابتدایی صبح امروز در محل حادثه و مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران واقع در کهریزک تشکیل شد. ‌

فروزش افزود: تاکنون پیکر چهار تن از جانباختگان حادثه شب گذشته سیل منطقه امامزاده داوود(ع) در غرب تهران و یک نفر از بخش رودهن برای تعیین علت فوت به مرکزتشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شدند که پس از بررسی و احراز هویت با دستور مقام قضایی ‌تحویل بستگان درجه اول خواهند شد.

وی از ‌شهروندان درخواست کرد پیرو هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی استان تهران و با توجه احتمال بالا آمدن رودخانه ها، آب گرفتگی معابر، جاری شدن روان آب در مسیل ها و احتمال برخورد صاعقه، از اتراق در مجاور رودخانه ها، دره ها و مسیل ها اجتناب کنند.

ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد امروز پنجشنبه، در پی باراش شدید در تهران و رانش زمین، سیل در منطقه امامزاده داوود (ع) در شمال پایتخت جاری شد و حجم زیادی از گل و لای را در این منطقه و روستاهای اطرف برجای گذاشت.

بر اثر این سیلاب تاکنون ۶ نفر جان خود را از دست داده‌ و ۹ نفر مصدوم شده اند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز