تهران ۱۱.۷۳° كمينه ۸.۷۹°  بیشینه ۱۱.۹۹°
۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵

سازمان آتش نشانی: کشف ۳ جسد دیگر در رودخانه کن

احتمالا اجساد متعلق به سیل روز گذشته امامزاده داود (ع) است ولی نظر نهایی در این خصوص توسط کارشناسان اعلام می شود.
کد خبر: ۴۳۸۷۰

سازمان آتش نشانی: کشف ۳ جسد دیگر در رودخانه کن

  به نقل از ایرنا، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از کشف سه جسد جدید در ارتفاعات پایین رودخانه کن خبر داد و گفت: احتمالا اجساد متعلق به سیل روز گذشته امامزاده داود (ع) است ولی نظر نهایی در این خصوص توسط کارشناسان اعلام می‌شود.

سید جلال ملکی گفت: در ساعات اولیه صبح امروز آتش نشانان در عملیات جستجو سه جسد شامل ۲ مرد و یک نوجوان را در ارتفاعات پایین رودخانه کن کشف کردند.

وی افزود: احتمالا اجساد متعلق به سیل روز گذشته امامزاده داود (ع) است ولی نظر نهایی در این خصوص توسط کارشناسان اعلام می شود.

ملکی خاطرنشان کرد: عملیات جستجوی آتش نشانان در منطقه کن همچنان ادامه دارد و به شهروندان توصیه می شود در صورت مشاهده پیکر افراد یا بقایای آن به هیچ عنوان به آنها دست نزنند و مراتب را به سامانه اطلاع رسانی آتش نشانی یا ناجا اطلاع دهند.

وی از ‌شهروندان درخواست کرد پیرو هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی استان تهران و با توجه احتمال بالا آمدن رودخانه ها، آب گرفتگی معابر، جاری شدن روان آب در مسیل ها و احتمال برخورد صاعقه، از اتراق در مجاور رودخانه ها، دره ها و مسیل ها اجتناب کنند.

 ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد پنجشنبه ۶ مرداد، در پی بارش شدید در تهران و رانش زمین، سیل در منطقه امامزاده داوود (ع) در شمال پایتخت جاری شد و حجم زیادی از گل و لای را در این منطقه و روستاهای اطرف برجای گذاشت.

به گفته معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر تعداد جانباختگان سیل امام زاده داود (ع) به ۷ نفر رسیده است و تلاش برای یافتن ۱۹ مفقودی ادامه دارد.

مرتضی مرادی پور با اشاره به آخرین جزئیات خدمات‌رسانی نیروها و تجهیزات بکارگیری شده در سیل و رانش زمین در بخش کن منطقه امام زاده داود شهر تهران گفت: ٣٠٥ نیروی عملیاتی در این حادثه وارد عمل شدند از این میان ۲۵۴ نفر از استان تهران، ۳۱ نفر از استان البرز و ٢٠ نفر از سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ۴۸ خودروی عملیاتی در حادثه حاضر بودند، گفت: ٣٧ دستگاه از تهران، ٦ دستگاه از البرز، ٥ دستگاه از سازمان اقدامات لازم را انجام دادند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : رودخانه کن جسد
ارسال نظر

آخرین اخبار روز