تهران ۹.۹۱° كمينه ۶.۷۹°  بیشینه ۹.۹۹°
۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱

برگزاری دیدار سوپرجام فوتبال باشگاه‌های انگلیس ۲۰۲۲؛ امشب

مسابقه به علت برگزاری فینال فوتبال زنان جام ملت‌های اروپا، به جای استادیوم ومبلی لندن به استادیوم «کینگ پاور» منتقل شده است.
کد خبر: ۴۳۹۴۱

برگزاری دیدار سوپرجام فوتبال باشگاه‌های انگلیس ۲۰۲۲؛ امشب

به نقل از صدا و سیما، یکصدمین دیدار سوپرجام فوتبال باشگاه‌های انگلیس - کامیونیتی شیلد ۲۰۲۲ - امشب در ورزشگاه «کینگ پاور» شهر لستر برگزار می‌شود.

 در این دیدار تیم منچسترسیتی - قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس - به مصاف لیورپول - قهرمان جام حذفی انگلیس در فصل گذشته می‌رود.مسابقه بر خلاف سال‌های قبل و به علت برگزاری فینال فوتبال زنان جام ملت‌های اروپا، به جای استادیوم ومبلی لندن به استادیوم «کینگ پاور» شهر لستر منتقل شده است.

تیم منچسترسیتی ۶ بار در سال‌های ۱۹۳۷، ۶۸، ۷۲، ۲۰۱۲، ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ قهرمان این جام شده و ۷ بار نیز مغلوب شده است. تیم لیورپول نیز ۱۵ بار در سال‌های ۱۹۶۴، ۶۵، ۶۶، ۷۴، ۷۶، ۷۷، ۷۹، ۸۰، ۸۲، ۸۶، ۸۸، ۸۹، ۹۰، ۲۰۰۱ و ۲۰۰۶ قهرمان شده و ۸ بار نیز نایب قهرمان شده است.

در تاریخ سوپرجام انگلیس که از سال ۱۹۰۸ سابقه برگزاری دارد و قبلا با نام چریتی شیلد برگزار می‌شد، تیم منچستریونایتد با ۲۱ قهرمانی از ۳۰ حضور رکورد دار است و تیم‌های آرسنال با ۱۶، لیورپول با ۱۵ و اورتون با ۹ قهرمانی دوم، سوم و چهارم هستند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز