تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵

شکستن سد خاکی در کرمان صحت ندارد

به منظور مدیریت شرایط به صورت کنترل شده زمینه تخلیه بخشی از آب سد مهیا شده است.
کد خبر: ۴۳۹۵۶

شکستن سد خاکی در کرمان صحت ندارد

به نقل از ایرنا؛ مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمان خبر شکستن یک سد خاکی در این منطقه را تکذیب کرد و گفت: با توجه به استعلامی که ما از منابع طبیعی استان کرمان به عنوان متولی این بند کوچک گرفتیم، به منظور مدیریت شرایط به صورت کنترل شده زمینه تخلیه بخشی از آب سد مهیا شده است.

علی رشیدی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا با اشاره به آخرین شرایط بند دهج استان کرمان، گفت: این بند کوچک جزو سدهای زیر مجموعه مدیریتی وزارت نیرو نیست اما بر اساس آخرین وضعیتی که ما از نهاد تصمیم‌گیر در این سد گرفتیم، شرایط مدیریت شده دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمان با بیان اینکه بارش‌ها در بالادست این بند بسیار زیاد بوده است، گفت: با توجه به استعلامی که ما از منابع طبیعی استان کرمان به عنوان متولی این بند کوچک گرفتیم، به منظور مدیریت شرایط به صورت کنترل شده زمینه تخلیه بخشی از آب سد مهیا شده است.

پیشتر خبر شکستن بند خاکی دهج در رسانه‌ها منتشر شده بود که بر اساس اظهارات مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمان،خروج مدیریت شده این بنده توسط منابع طبیعی استان کرمان انجام شده و اخبار مرتبط با شکستن بند صحت ندارد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز