تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰

سیلاب  در اصفهان ٩٠٠ میلیارد تومان خسارت وارد کرد

ناپایداری و بارش های جوی و مخاطرات احتمالی بارندگی‌های تابستانی تا یکشنبه آتی در استان اصفهان ادامه دارد.
کد خبر: ۴۳۹۶۰

سیلاب  در اصفهان ٩٠٠ میلیارد تومان خسارت وارد کرد

به نقل از ایرنا؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از خسارت بالغ بر ٩٠٠ میلیارد تومان ناشی از جاری شدن سیل در نقاط مختلف استان خبر داد.

منصور شیشه فروش افزود: در پی فعالیت سامانه بارشی چند روز اخیر و جاری شدن سیل خساراتی به ۱۸ شهرستان استان وارد شد.

وی اظهار داشت: در این راستا ۶۰۰ میلیارد تومان در بخش کشاورزی به چهار هزار هکتار از اراضی زراعی، ۵٠ هکتار باغات، ۵۰۰ کلنی زنبور عسل، ۳۰ واحددام و طیور، ١٠ واحد پرورش ماهی و نیز قنوات و استخرهای ذخیره آب و کانالهای کشاورزی وارد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: همچنین خسارتهایی به ۹۸ کیلومتر از راههای روستایی و جاده ای، ۶۱ دستگاه ابنیه فنی و پلها، ۲۱۳ کیلومتر از ایلراهای عشایری، هزار و ٢٢٠ راس دام و ۸۷۰ چادر عشایری وارد شد.

وی با اشاره به خسارت وارد آمده بر ٧۵٠ واحد مسکونی در ١٨ منطقه استان گفت: از این تعداد ۲۵۰ واحد روستایی نیاز به بازسازی و مابقی نیازمند تعمیر اساسی است.

شیشه فروش افزود: امروز همچنین بارشهای پراکنده رگباری و جریان سیل در جاده کمشچه به اردستان گزارش شد که تردد خودروها در این مسیر توسط عوامل پلیس راه و راهداری صورت گرفت.

بنا به اعلام سازمان هواشناسی، ناپایداری و بارش های جوی و مخاطرات احتمالی بارندگی‌های تابستانی تا یکشنبه آتی در استان اصفهان ادامه دارد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز