تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۲.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲

تشکیل کمیته ای برای بررسی قصورهای احتمالی در سیل استان تهران

مقرر شد کمیته ای برای پیگیری این موارد با حضور برخی از نمایندگان تهران و برخی از کارشناسان تشکیل شود تا گزارش جامعی درباره دلایل وقوع سیل و عدم انجام تکالیف و قصورهای احتمالی تهیه شود.
کد خبر: ۴۴۰۱۱

تشکیل کمیته ای برای بررسی قصورهای احتمالی در سیل استان تهران

به نقل از ایسنا؛ یک عضو مجمع نمایندگان تهران از تشکیل کمیته ای برای تهیه گزارش جامعی درباره دلایل وقوع سیل اخیر در استان تهران و بررسی قصور و تقصیرهای احتمالی خبر داد.

سید نظام موسوی با اشاره به جلسه امروز مجمع نمایندگان استان تهران برای بررسی سیل اخیر گفت: بعد از وقوع سیل در کشور مخصوصا سیل در استان تهران تعدادی از نمایندگان تهران بازدیدی از منطقه سیل زده امامزاده داوود داشتند و به دنبال آن امروز مجمع نمایندگان تهران جلسه ای با حضور مسئولان مختلف برگزار کرد.

وی توضیح داد: در این جلسه جمع زیادی از نمایندگان تهران و مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای مختلف حضور داشتند. ما در بازدید میدانی به این موضوع رسیدیم که قصور و تقصیرهایی وجود داشته که منجر به فاجعه و جان باختن هم وطنانمان در سیل شده است. بدین صورت که برخی از نهادها و دستگاه‌های مختلف به تکالیف قانونی‌شان عمل نکردند. در این جلسه حرف دستگاه‌ها شنیده شد و برخی از کارشناسان نظرات خود را بیان کردند. در نهایت مقرر شد کمیته ای برای پیگیری این موارد با حضور برخی از نمایندگان تهران و برخی از کارشناسان تشکیل شود تا گزارش جامعی درباره دلایل وقوع سیل و عدم انجام تکالیف و قصورهای احتمالی تهیه شود.

نماینده تهران خاطرنشان کرد: شهر تهران به واسطه موقعیت جغرافیایی و وجود حوزه های آبریز متعدد در کوه های شرق تهران تمهیداتی لازم دارد که ما ضمن آسیب شناسی به بررسی مجدد تکالیف دستگاه ها و بازخوانی آنها پرداخته تا خلأهای قانونی مربوطه رفع شود که در آینده شاهد مشکلاتی از قبیل آنچه با وقوع سیل در امامزاده داوود و سایر مناطق استان تهران مثل فیروزکوه افتاد، نباشیم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز