تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۹.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۵

بازیکنان جوان وقتی در بدنه لیگ بازی نکنند، پیشرفت حاصل نمی‌شود

جوانان خوب کم نداریم اما مربیان ما نتیجه گرا شده‌اند و فقط به دنبال کسب نتیجه هستند. این روند باعث می‌شود کیفیت بالا نرود و بازی زیبا نخواهد شد.
کد خبر: ۴۴۱۵۲

 

 به نقل از ایسنا، محمد نصرتی می‌گوید مربیان در ایران شجاعت میدان دادن به جوان‌ها را ندارند و این باعث می‌شود پیشرفتی حاصل نشود.

محمد نصرتی، درباره انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار کرد: ای کاش کسی می‌آمد که از این کاندیداها بهتر بود.

البته شاید آقای تاج به واسطه ارتباطات و کرسی‌اش در کنفدراسیون فوتبال آسیا دوباره کاندیدا شده و شاید برای جبران گذشته، اعاده حیثیت و ثابت کردن خودش آمده است. رویکرد فدراسیون باید ابتدا تیم ملی بزرگسالان باشد و بعد از آن به تیم‌های پایه و لیگ‌های داخلی بپردازد.

او ادامه داد: فدراسیون وظیفه‌اش در مرحله اول این است یک تیم ملی خوب را روانه مسابقات کند. همه باید دست به دست هم دهند تا این مشکلات حل شود. درست است فدراسیون نهاد مستقل است اما به هر حال به برخی از ارگان‌های دولتی وابسته است و به خاطر مشکلات و تحریم‌هایی که وجود دارد شاید نتوانیم درآمدزایی خوبی داشته باشیم. به همین دلیل دست‌مان در جیب دولت است و با این شرایط قطعا این فوتبال سیاسی‌تر هم خواهد شد.

ملی‌پوش سابق تیم ملی درباره وضعیت لیگ پیش رو و کیفیت تیم‌های لیگ برتری گفت: به دلیل این‌که این فصل از لیگ برتر منتهی به جام جهانی است احتمالا کیفیت بالاتری خواهد داشت. من در فصل گذشته مربی تراکتور بودم و از نزدیک شاهد بودم که کیفیت لیگ برتر واقعا پایین بود. از این کیفیت تعجب می‌کنم. ربطی به مربی خارجی و داخلی ندارد. به نظر من مربیان در ایران شجاعت میدان دادن به جوان‌ها را ندارند.

او اضافه کرد: وقتی بازیکنان جوان در بدنه لیگ بازی نکنند، پیشرفتی حاصل نمی‌شود. این جوان‌ها هستند که لیگ را جذاب تر و با کیفیت تر می‌کنند. سال گذشته مگر چند پدیده در لیگ داشتیم؟ فقط حسین زاده را داشتیم. فقط مربیان شجاع هستند که بازیکنان جوان را به لیگ معرفی می‌کنند. ما جوانان خوب کم نداریم اما مربیان ما نتیجه گرا شده‌اند و فقط به دنبال کسب نتیجه هستند. این روند باعث می‌شود کیفیت بالا نرود و بازی زیبا نخواهد شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : لیگ مربیان
ارسال نظر

آخرین اخبار روز