تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۲.۶۲°  بیشینه ۱۴.۷۹°
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵

کافو: هیچ هواداری در جام جهانی مشکل نخواهد داشت

من مطمئنم که جام جهانی قطر فوق‌العاده خواهد بود. قطر کشوری جذاب و با فرهنگ و قوانین خوب است.
کد خبر: ۴۴۱۷۱

کافو: هیچ هواداری در جام جهانی مشکل نخواهد داشت

به نقل از ایسنا؛ کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال برزیل پیش بینی کرد که جام جهانی ۲۰۲۲ بدون هیچ مشکلی برگزار می‌شود.

 در حالی که ۱۱۰ روز تا جام جهانی قطر باقی مانده است، بسیاری از هواداران منتظر ششمین قهرمانی برزیل هستند. کافو کاپیتان سابق این تیم در مصاحبه با پورتال اسپانیایی "اسپورت" در مورد حریفان احتمالی تیم برزیل در جام جهانی صحبت کرد و تاکید کرد که اروگوئه ممکن است در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف برزیل برود.

کافو گفت: اروگوئه تیم قابل احترامی است و من فکر می‌کنم در دور دوم رقیب برزیل در جام جهانی باشد. لوئیس سوارس و ادینسون کاوانی همچنان شم گلزنی بالایی دارند و ممکن است برای برزیل دردسرساز شوند.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: هر اتفاقی ممکن است در جام جهانی بیفتد. رقابت برای قهرمانی سخت خواهد بود، به خصوص با تیم هایی مانند آرژانتین، فرانسه، پرتغال، انگلیس و آلمان باید رقابت کنیم که تیم‌های قدری هستند.

او درباره جام جهانی ۲۰۲۲ و میزبان این دوره از رقابت ها گفت: من مطمئنم که جام جهانی قطر فوق‌العاده خواهد بود. قطر کشوری جذاب و با فرهنگ و قوانین خوب است.

برزیل خیلی زود توانست جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را به دست بیاورد. سلسائو در شرایطی که تیم‌های بزرگ آمریکای جنوبی غیر از آرژانتین فراز و نشیب زیادی داشتند به راحتی مسافر قطر شد.

تیم ملی فوتبال برزیل در دوره قبل جام جهانی یعنی ۲۰۱۸ روسیه توانست با ۷ امتیاز از مرحله گروهی به دور حذفی راه یابد و با برتری برابر مکزیک به جمع ۸ تیم پایانی رسید ولی در آن مرحله برابر بلژیک شکست خورد و از رسیدن به مراحل پایانی بازماند. با این حال برزیل نسبت به چهار سال گذشته تیم بهتری شده و قطعا یکی از مدعیان قهرمانی در این دوره از رقابت‌هاست.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز