تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵

ورق بورس برگشت

شاخص کل بورس در معاملات روز سه‌شنبه با ۲۴۱۲ واحد افزایش به رقم یک میلیون و ۴۳۰ هزار واحد رسید.
کد خبر: ۴۴۲۱۷

ورق بورس برگشت

 به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس ساعت‌های ابتدایی معاملات در نخستین روز هفته را صعودی آغاز کرد اما روند نزولی آن در همان روز اغاز شد و تا نیمه‌های هفته ادامه داشت. با این حال این روند در روزهای پایانی هفته معکوس شد و شاخص، حجم و ارزش معاملات توانستند صعود کنند.

 شاخص کل بورس در روز شنبه و پس از نوسان‌های فراوان، با ۲۷۹۵ واحد کاهش، تا رقم یک میلیون و ۴۴۰ هزار واحد نزول کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با کاهشی ۲۲۴۹ واحدی، در رقم ۳۸۷ هزار و ۲۱۸ واحد ایستاد. در این بازار ۲۹۳ هزار معامله به ارزش ۲۵ هزار و ۷۰۵ میلیارد ریال انجام شد.

ادامه روند نزولی در بازار سرمایه در روز یکشنبه باعث شد شاخص کل بورس بیش از ۱۷ هزار واحد و شاخص هم وزن نیز بیش از ۷۰۰۰ واحد کاهش یابد. در این روز شاخص کل بورس ۱۷ هزار و ۳۵۳ واحد کاهش یافت و رقم یک میلیون و ۴۲۳ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز با ۷۲۴۱ واحد کاهش در رقم ۱۷۹ هزار و ۹۷۵ واحد ایستاد. معامله‌گران این بازار ۳۰۰ هزار معامله به ارزش ۳۶ هزار و ۲۱ میلیارد ریال انجام دادند.

بورس در روز دوشنبه باز هم نوسانی بود اما در نهایت شاخص کل بورس با ۴۱۱۲ واحد افزایش تا رقم یک میلیون و ۴۲۷ هزار واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز ۳۸۶ واحد افزایش یافت و به رقم ۳۸۰ هزار و ۳۶۲ واحد ایستاد. معامله‌گران این بازار ۲۲۶ هزار معامله انجام دادند که ۲۰ هزار و ۴۱ میلیارد ریال ارزش داشت. با این حال و هرچند که وبرس سبزپوش بود، حجم و ارزش معاملات در روز دوشنبه نسبت به روز یکشنبه کاهشی یافت.

ورق بورس برگشت

شاخص کل بورس در معاملات روز سه‌شنبه با ۲۴۱۲ واحد افزایش به رقم یک میلیون و ۴۳۰ هزار واحد رسید.

شاخص کل با معیار هم وزن هم ۲۲۴ واحد افزایش یافت و رقم ۳۸۰ هزار و ۵۸۷ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۲۲۱ هزار معامله به ارزش ۲۱ هزار و ۶۵۴ میلیارد انجام شد. این روند در روز چهارشنبه هم ادامه داشت و شاخص کل بورس در این روز توانست با ۷۳۳۸ واحد افزایش به رقم یک میلیون و ۴۳۷ هزار واحد برسد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۳۴۶۶ واحد صعود کرد و به رقم ۳۸۴ هزار و ۵۵ واحد رسید. در این بازار ۲۳۶ هزار معامله به ارزش ۲۷ هزار و ۳۳۸ میلیارد ریال انجام شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : بورس شاخص بورس
ارسال نظر

آخرین اخبار روز