تهران ۱۱.۹۹° كمينه ۱۱.۷۹°  بیشینه ۱۱.۹۹°
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸

خودرو پرنده فولکس واگن بدون خلبان خواهد بود

گروه فولکس واگن چین آزمایش‌های اولیه پرواز را اواخر سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد کرد
کد خبر: ۴۴۲۵۳

خودرو پرنده فولکس واگن بدون خلبان خواهد بود

به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ به نظر می‌رسد خودرو پرنده شرکت فولکس واگن در تابستان ۲۰۲۳ به طور رسمی فعالیت‌های خود را آغاز کند.
شرکت خودروسازی آلمانی فولکس واگن در آسیای شرقی و گروه فولکس واگن چین (VGC)، چشم اندازی پاک به آینده حمل و نقل هوایی شهری دارد.

به گزارش slashgear، این شرکت اخیراً نمونه اولیه پهپاد هواپیمای بدون سرنشین eVTOL را با نام V.MO رونمایی کرده است. این مفهوم یک خودروی پرنده تمام الکتریکی است که می‌تواند چهار مسافر (با فضای کافی برای چمدان) را حمل کند. مدیر محصول و مالک محصول ژو جین گفت گروه فولکس واگن چین به نمونه اولیه خودروی پرنده خود به دلیل رنگ مشکی و طلایی اش لقب "ببر پرنده" را داده است.

این شرکت در حال سرعت بخشیدن به توسعه نرم افزار است تا خودرو‌های پرنده تجاری در دسترس را در چند سال آینده به واقعیت تبدیل کند. جین افزود: «خودرو‌های پرنده احتمالاً بخش عمده‌ای از آینده حمل و نقل شهری و بین شهری در کلان شهر‌های چین خواهند بود. وسایل نقلیه هوایی eVTOL می‌توانند مسافران را سریع‌تر نسبت به وسایل زمینی موجود در فواصل کوتاه و متوسط ​​حمل کنند.»

در ارتباط با جزئیات این پهباد باید گفت که طول این وسیله ۱۱.۲ متر و عرض آن ۱۰.۶ متر است. گروه فولکس واگن چین جزئیاتی در مورد مشخصات موتور و باتری این پهپاد ارائه نکرده است، اما این شرکت اعلام کرده است که پهباد می‌تواند قبل از تمام شدن باتری، حدود ۲۰۰ کیلومتر در آسمان پرواز کند. گروه فولکس واگن چین آزمایش‌های اولیه پرواز را اواخر سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد کرد و این شرکت قصد دارد تا تابستان ۲۰۲۳ آزمایش‌های پروازی پیشرفته‌تری را انجام دهد. در آخرین صحبت ها، گروه فولکس واگن چین یک کابین چهار نفره و قابلیت‌های پرواز مستقل را وعده می‌دهد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز