تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۲.۷۹°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
وزیر کشور:

باید برای جبران خسارات سیل کمک کنیم

دولت حتما برای جبران خسارت سیل‌زدگان کمک‌های بلاعوض و تسهیلات پیش‌بینی کرده است که پس از ارزیابی خسارت در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد شد.
کد خبر: ۴۴۳۵۳

باید برای جبران خسارات کمک کنیم

به نقل از ایسنا، وزیر کشور گفت: دولت حتما برای جبران خسارت سیل‌زدگان کمک‌های بلاعوض و تسهیلات پیش‌بینی کرده است که پس از ارزیابی خسارت در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد شد.

احمد وحیدی ۱۵ مردادماه در بدو ورود به شهرکرد در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سفر به استان‌های سیل‌زده کشور در دستور کار قرار داشت، اظهار کرد: در استان‌هایی مانند یزد، کرمان، کهگیلویه و بویر احمد حضور پیدا کردیم، اکنون نیز برای بررسی وضعیت سیل‌زدگان به این استان سفر کردیم.

وزیر کشور افزود: از لحظات اولیه وقوع سیل در چهارمحال و بختیاری مسئولان زحمات بسیاری در مدیریت بحران کشیدند و موجب شد تا در این استان خسارت جانی نداشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه خسارات مالی وارد شده بر اثر وقوع سیلاب در چهارمحال و بختیاری باید پس از ارزیابی جمع‌بندی شود، گفت: باید برای جبران خسارات کمک کنیم.

وحیدی توضیح داد: دولت حتما برای جبران خسارت سیل‌زدگان کمک‌های بلاعوض و تسهیلات پیش‌بینی کرده است که پس از ارزیابی خسارت در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد شد.

گفتنی است؛ احمد وحیدی- وزیر کشور برای بازدید از مناطق سیل‌زده چهارمحال و بختیاری به این استان سفر کرده است، شرکت در جلسه مدیریت بحران استان نیز از دیگر برنامه‌های وزیر دظر سفر یکروزه به استان خواهد بود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : خسارت سیل وزیرکشور
ارسال نظر

آخرین اخبار روز