تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹

شهدای غزه به ۱۵ نفر رسید

گروه‌های مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به این جنایت ها، تاکنون با بیش از ۲۰۰ موشک شهرها و شهرک های صهیونیستی در اراضی اشغالی را هدف حملات خود قرار داده اند
کد خبر: ۴۴۳۵۹

شهدای غزه به ۱۵ نفر رسید

به نقل از ایرنا؛ با شهادت دو شهروند فلسطینی دیگر، شمار شهدای حملات دیروز و امروز رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۱۵ نفر رسید.

 یک جوان ۲۶ ساله فلسطینی به نام حسن محمد منصور در حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه شعشاعه در شرق اردوگاه جبالیا شهید و یک نفر دیگر به شدت زخمی شد.

یک شهروند سالخورده ۷۵ ساله نیز در حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به خودروی یک خانواده فلسطینی در شمال غزه شهید و شش نفر دیگر زخمی شدند.

در این حملات دستکم ۹۰ شهروند فلسطینی زخمی شده اند.

بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ظهر امروز پس از جلسه امنیتی خود از ادامه جنایت آفرینی این رژیم در غزه خبر داد و دستور داد که حملات به غزه ادامه یابد.

این درحالی است که گروههای مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به این جنایت ها، تاکنون با بیش از ۲۰۰ موشک شهرها و شهرک های صهیونیستی در اراضی اشغالی را هدف حملات خود قرار داده اند.

شبکه المیادین به نقل از منابعی در مقاومت فلسطین اعلام کرد: جنبش جهاد اسلامی عجله ای در پایان دادن به نبرد ندارد و در راستای تبدیل نبرد به یک جنگ فرسایشی حرکت می کند که جبهه داخلی رژیم صهیونیستی را در وضعیت فلج باقی نگه می دارد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز