تهران ۹.۹۱° كمينه ۷.۷۹°  بیشینه ۹.۹۹°
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳

انتظار مسافران پرواز ایرتور به مقصد استانبول در فرودگاه مشهد پس از ۷ ساعت تاخیر

این هواپیما که قرار بود در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به مقصد استانبول پرواز کند با مخالفت خلبان این پرواز به علت صافی لاستیک هواپیما روبرو شد
کد خبر: ۴۴۷۸۳

انتظار مسافران پرواز ایرتور به مقصد استانبول در فرودگاه مشهد پس از ۷ ساعت تاخیر

به نقل از ایرنا؛ مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: پرواز ایرتور به مقصد استانبول به دلیل نقص فنی با بیش از هفت ساعت تاخیر هنوز انجام نشده است و مسافران این پرواز در فرودگاه مشهد منتظر هستند.

حسن جعفری: این پرواز متعلق به هواپیمایی ایرتور، قرار بود ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه امروز از فرودگاه مشهد انجام شود که به دلیل نقص فنی تاکنون انجام نشده است.

وی خاطرنشان کرد: مسافران این پرواز در سالن فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد پذیرایی شده و منتظر رفع نقص برای انجام پرواز هستند.

یک منبع آگاه نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اشکال در چرخ هواپیما پرواز مشهد-استانبول را به تاخیر انداخته است.

وی گفت: این هواپیما که قرار بود در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به مقصد استانبول پرواز کند با مخالفت خلبان این پرواز به علت صافی لاستیک هواپیما روبرو شد و این پرواز تا زمان رسیدن لاستیک‌ها از تهران و تعویض آنها با تاخیر مواجه شده است.

فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتار، پس از فرودگاه مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک کشور است.

این فرودگاه پیش از شیوع کرونا بطور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرتها تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی روزانه در آن انجام می‌شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز