تهران ۱۵.۴° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷

بازی‌های کشورهای اسلامی؛ تیم میکس کامپوند ایران به مدال نقره رسید

مسابقات تیراندازی با کمان کشورهای اسلامی امروز در بخش تیمی پیگیری شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند و پس از پایان رقابت‌ها، کمانداران کشورمان در بخش تیمی نتایج زیر را کسب کردند
کد خبر: ۴۵۱۰۴

بازی‌های کشورهای اسلامی؛ تیم میکس کامپوند ایران به مدال نقره رسید

به نقل از ایرنا؛ تیم میکس کامپوند ایران در مسابقات تیراندازی با کمان بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به مدال نقره دست یافت.

 مسابقات تیراندازی با کمان کشورهای اسلامی امروز در بخش تیمی پیگیری شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند و پس از پایان رقابت‌ها، کمانداران کشورمان در بخش تیمی نتایج زیر را کسب کردند:

تیم میکس کامپوند:

تیم میکس کامپوند ایران با ترکیب گیسا بایبوردی و امیر کاظم‌پور در نیمه نهایی به مصاف تیم اندونزی رفت و با نتیجه ۱۵۶ بر ۱۵۴ به پیروزی رسید و راهی فینال شد. تیم ایران در فینال با نتیجه ۱۵۶ بر ۱۴۹ مقابل ترکیه شکست خورد و به مدال نقره رسید.

تیم میکس ریکرو:

تیم میکس ریکرو ایران با ترکیب مهتا عبداللهی و رضا شبانی در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف گینه رفت و با نتیجه ۶ بر ۲ به پیروزی رسید. در مرحله یک چهارم نهایی تیم ایران با نتیجه ۵ بر یک مقابل آذربایجان به پیروزی رسید و به نیمه‌نهایی راه یافت. ملی‌پوشان ایران در نیمه‌نهایی با نتیجه ۵ بر یک مقابل اندونزی شکست خورده و راهی دیدار رده‌بندی شدند و در این مرحله در مصاف با ازبکستان با نتیجه ۵ بر ۴ مغلوب شده و به مقام چهارم دست یافتند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز