تهران ۲۷.۶۲° كمينه ۲۷.۶۲°  بیشینه ۲۷.۹۹°
۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰

برسی بیت کوین در هفته‌ای که گذشت

بیت کوین در هفته گذشته پایین ترین سطح قیمتی ۱۹۵۴۰ و بالاترین سطح قیمتی ۲۰۵۷۷ را به ثبت رساند و نهایتا روی قیمت ۲۰۰۰۳ دلار بسته شد.
کد خبر: ۴۶۵۲۶

 

و کندل ماهانه نیز روی قیمت ۲۰۰۵۵ بسته شد.

در هفته گذشته شاهد بی تصمیمی معامله گران بودیم و چشم همه به جلسه چهارشنبه فدرال رزرو دوخته شده است.

در تایم فریم چهار ساعته نیز بین دو سطح مهم حمایتی و مقاومتی قرار گرفته که کف قیمت محدوده ی ۱۹۵۰۰ تا ۱۹۶۰۰ دلار میباشد که این حمایت پس از چهار برخورد ضعیف شده و توان پرتاب قبل را ندارد که کاملا در نمودار مشهود است.

برسی بیت کوین در هفنه ای که گذشت

از طرفی دامیننس بیتکوین نیز در یک محدوده حمایتی بسیار مهمی قرار گرفته که امکان دارد در سطوح پایین تر قیمتی با توجه به واگرایی RSI و کاهش قدرت فروش خرس‌ها شاهد ورود گاوها(خریداران) باشیم.

همه این تحلیل ها وابسته به سیاست های انقباضی آمریکا دارد و به همین جهت جلسه چهارشنبه فدرال رزرو بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

افرادی که در قیمت‌های بالاتر از ۳۰ هزار دلار به دید بلند مدت خرید کردند در این سطوح اضافه کردن یک پله خرید دیگر کاملا منطقی میباشد، و همچنین باید نقدینگی خود را برای بدترین شرایط یعنی بیت کوین ۱۴۰۰۰ هزار دلاری و ۱۱۰۰۰ دلاری نیز حفظ کنند.

برسی بیت کوین در هفنه ای که گذشت

اتفاق های مهم پیش رو

ادغام اتریوم که انتظارات از این به روز رسانی بسیار بالاتر از حد انتظار است که میتواند با کوچیکترین اشتباه موج نا امیدی به بازار وارد کند و تا حد زیادی روی قیمت اتریوم این خبر پیش خور شده است تا جایی که اتریوم نسبت به بیتکوین رشد ۶۰ درصدی داشته است.

آزادسازی بیتکوین های سپرده شده به یکی از بزرگترین صندوق های سرمایه گذاری بیتکوین که میتواند باعث فشار فروش شود.

آپدیت بلاکچین کاردانو.

 


جمله قصار این هفته:
بزرگترین ریسک، ریسک نکردن است.

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : بیتکوین
ارسال نظر

آخرین اخبار روز