تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳

قدر دانی قائم مقام ستاد اقامه نماز از مدیر کل و رئیس اداره حراست محیط زیست فارس

حجت الاسلام سقاچی در این جلسه با تاکید بر برکات و آثار نماز در زندگی گفت: باید اقامه نماز و آثار آن به معنای واقعی در زندگی شخصی،ادارات و جامعه جاری و ساری شود.
کد خبر: ۴۶۵۴۹

قدردانی قائم مقام ستاد اقامه نماز از مدیر کل و دبیر ستاد اقامه نماز اداره کل حفاظت محیط زیست فارس

تقدیر از مدیر کل و دبیر ستاد اقامه نماز اداره کل حفاظت محیط زیست فارس برای ترویج نماز و مهدویت در اداره کل حفاظت محیط زیست فارس

حجت الاسلام سقاچی؛ قائم مقام ستاد اقامه نماز استان در روز شنبه مورخ ۱۲. ۶. ۱۴۰۱، پس از حضور در شورای فرهنگی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس و ایراد سخنرانی از مدیر کل و رئیس اداره حراست محیط زیست فارس با تقدیم لوح سپاس قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست فارس: در ابتدای جلسه محسن جوادی دبیر ستاد اقامه نماز اداره کل حفاظت محیط زیست فارس، گزارشی از اقدامات انجام شده به منظور پاسداشت و ترویج نماز جماعت از جمله برگزاری دوره های حضوری و مجازی آموزشی، برگزاری میز مشاوره مذهبی با حضور امام جماعت اداره کل، تهیه بسته فرهنگی، مسابقات کتابخوانی و تهیه اینفوگرافی، بارگذاری مقالات و مطالب مفید و کاربردی با موضوع نماز در بخش ویژه در سایت اداره کل، تقدیر از فعالین نماز و معرفی سامانه مسجدسازی و همکاری پرسنل ارائه داد.

در ادامه مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس اظهار داشت: اساس و پایه دین ما نماز است و اگر به اساس دین باور و اعتقاد داشته باشیم و اثرات نماز در زندگی ما جاری و ساری باشد در خیلی از اقدامات مان توفیق، می‌یابیم.
عطا پورشیرزاد گفت: ما به مسائل شرعی باورمندیم و هر نوع پشتیبانی و حمایتی که برای ترویج و تشویق نمازگزاران مورد نیاز باشد با کمال میل خدمتگذار به نماز و نمازگزاران هستیم.

حجت الاسلام سقاچی در این جلسه با تاکید بر برکات و آثار نماز در زندگی گفت: باید اقامه نماز و آثار آن به معنای واقعی در زندگی شخصی،ادارات و جامعه جاری و ساری شود.

ایشان با تاکید بر اهمیت توجه به ساحت‌های معنوی و نفسانی و فردی نماز اظهار داشت: اگر معنویت نماز در زندگی جاری و ساری شود تسهیل‌کننده و زمینه‌ساز بروز و ظهور آثار آن در سازمان خواهد شد. یعنی آثار سازمانی وقتی فرصت بروز می‌یابد که در آثار نفسانی و معنوی نماز تحقق یافته باشد.

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز