تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۳.۷۹°
۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶

حمله یک گروه هکری به نظام آموزشی رژیم صهیونیستی

این گروه هکری اعلام کرد که آماده فروش این اطلاعات است و از خریداران خواست برای خرید به آنها ایمیل بفرستند.
کد خبر: ۴۶۵۸۴


به نقل از ایرنا، یک گروه هکری از دسترسی به داده‌های شخصی میلیون‌ها دانش‌آموز و معلم سابق و کنونی رژیم صهیونیستی و قراردادن آدرس، شماره ملی، ایمیل و دیگر مشخصات آنها در یک فایل اکسل خبر داد.

 گروه هکری که خود را «سارق سخاوتمند» معرفی کرده، کابینه «یائیر لاپید» نخست‌وزیر موقت رژیم صهیونیستی را «دولت کثیف» خواند و اعلام کرد که در اعتراض به این «دولت کثیف»، عملیات هک نظام آموزشی رژیم صهیونیستی را انجام داده است. ‌

این گروه هکری اعلام کرد که آماده فروش این اطلاعات است و از خریداران خواست برای خرید به آنها ایمیل بفرستند.

مسئولان آموزشی رژیم صهیونیستی، حمله سایبری را تایید کرده و از تلاش برای حل آن خبر داده‌اند اما دزیده شدن اطلاعات را تایید نکرده‌اند.

شرکت امنیتی «سوفوس» پیش از این در ماه آگوست، حمله نرم‌افزارهای باج‌گیر به سیستم‌های آموزشی در سرزمین‌های اشغالی را «فزاینده» ارزیابی و اعلام کرد که در سال ۲۰۲۰، ۴۴ درصد مدارس هدف حملات سایبری قرار گرفتند، اما این حملات در سال ۲۰۲۱، به ۶۰ درصد مدارس رسید.

چند روز پیش هم پایگاه های اینترنتی بنادر رژیم صهیونیستی در پی حمله سایبری از دسترس خارج شده بود و یک گروه سایبری به نام "الطاهره" مسئولیت آنرا بر عهده گرفت.

قبل از حمله هکری به بنادر رژیم صهیونیستی، هکرها موبایل دیوید بارنیاع رئیس موساد را هک کرده و تصاویر دندان‌های او را به اشتراک گذاشتند و به جملات عبری از او خواستند که دندان‌هایش را تمییز کند!

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : هکر صهیونیست
ارسال نظر

آخرین اخبار روز